تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802808118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعارهای اصولی دولت یازدهم با اقبال عمومی مواجه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شعارهای اصولی دولت یازدهم با اقبال عمومی مواجه شده است خرم آباد - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: پس از استقرار دولت تدبیر و امید و با آغار فعالیت‎های این دولت در راستای تحقق شعارهای اصولی دکتر روحانی، اقدامات خوبی به مردم عرضه و با استقبال عمومی مواجه شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید سعید شاهرخی شامگاه چهارشنبه در جلسه معارفه سرپرست جدید فرمانداری خرم آباد افزود: در این مدت شاهد فعالیت‎های خوب دولت در داخل و خارج از کشور بودیم که توفیقات دولت در بحث مذاکرات هسته‎ای با تایید و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب یکی از این اقدامات است که در این راستا امید به آینده برای رونق برنامه‎های نظام، بیشتر شده است.
وی با بیان اینکه در عرصه داخلی نیز با توجه به تغییرهای به‎عمل آمده بارقه‎های امید بین مردم ایجاد شده، اضافه کرد: با این شرایط مردم منتظر تحولات قابل قبول در شیوه اداره کشور براساس سیاست‎های اصولی نظام هستند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اقدامات صورت گرفته دولت تدبیر و امید در لرستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اولویت اول برنامه‎ریزی مدیریت ارشد استانی با هدف کاهش آمار بیکاری و توجه به معیشت مردم است.
وی ادامه داد: باید افراد توانمند و با تجربه برای رونق هرچه بیشتر استان پای کار بیایند و در راستای خط مشی های تعیین شده و با هدف تولید اشتغال تلاش کنند.
وی گفت: پیش تر تمایل چندانی برای سرمایه گذاری در لرستان وجود نداشت اما امروز بسترسازی لازم برای حضور بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های عظیم استان فراهم شده و برای جلوگیری از هرگونه چالش در این مسیر باید از نیروهای برجسته استفاده شود.
وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی دولت از نظر مالی، مناسب‎ترین کار برای اینکه در زمان کوتاه تحول ایجاد کنیم، بسترسازی برای حضور سرمایه‎گذاران بخش خصوصی است که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: در این رابطه مجتمع کشت و صنعت خرم‎آباد بعد از یک دهه با حضور سرمایه‎گذار بخش خصوصی فعالیتش را آغاز کرده که برکات آن به‎زودی نصیب مردم می‎شود.
شاهرخی با اشاره به امور اجرایی برای توسعه شهری خرم‎آباد، اظهار کرد: در این زمینه پروژه‎های قابل توجهی با مشارکت بخش خصوصی و همچنین تلاش و آورده‎ شهرداری خرم‎آباد و با حمایت استاندار در حال اجراست.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: پروژه‎های نیمه تمام بسیاری در استان وجود دارد و با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی ، اولویت با پروژه‎هایی است که در مدت زمان کوتاهی به بهره‎برداری می‎رسند.
دراین مراسم با تقدیر از زحمات مرتضی ولی‎پوری تقدیرفرماندار سابق خرم آباد ، حبیب‎الله خجسته‎پور به‎عنوان سرپرست فرمانداری این شهر معرفی ومنصوب شد.
7269//681630
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن