تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802670695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش نیویورک تایمز از کمک مالی و پیام امیدوار کننده دولت یازدهم به بیمارستان یهودی/ بی.بی.سی: سبد کالای رایگان طرحی که نتایج عکس داشت


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
گزارش نیویورک تایمز از کمک مالی و پیام امیدوار کننده دولت یازدهم به بیمارستان یهودی/ بی.بی.سی: سبد کالای رایگان طرحی که نتایج عکس داشت

گزارش نیویورک تایمز از کمک مالی و پیام امیدوار کننده دولت یازدهم به بیمارستان یهودی/ بی.بی.سی: سبد کالای رایگان طرحی که نتایج عکس داشت
دور جدید نشست ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به همراه سبد کالای رایگان دولت یازدهم و کمک مالی دولت روحانی به یک بیمارستان یهودی از جمله مهمترین اخبار مربوط به ایران در رسانه های خارجی است.
به گزارش نامه نیوز، خبرگزاری رویترز در گزارشی در آستانه برگزاری نشست ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی به اعلام آمادگی ایران برای پاسخ دادن به سوالات آژانس پرداخت.

در گزارشی رویترز آمده است: یک مقام ارشد ایران در آستانه نشست روز شنبه ایران و آژانس که انتظار می رود بحث های های حساسی در خصوص موضوعات مرتبط با بخش نظامی برنامه هسته ای ایران را در بر بگیرد، از آمادگی تهران برای پاسخ دادن به به سوالات آژانس در خصوص برنامه هسته ای ایران خبر داد.

در ادامه این گزارش آمده است: آژانس بین المللی انرژی اتمی امیدوار است در نهایت ایران را برای تعلیق نهایی برنامه هسته ای خود که ممکن است به تحقیقات در خصوص چگونگی ساخت بمب اتم منجر شود، متقاعد سازد.

تهران اما با رد تمامی ادعاهای غرب در خصوص فعالیت نظامی در برنامه هسته ای خود عنوان کرده است که حاضر با آژانس بین المللی انرژی اتمی برای از بین بردن هرگونه ابهامی تلاش کند.

بر همین اساس نشست روز شنبه ایران و آژانس 10 روز پیش از آغاز دور جدید نشست های هسته ای ایران و قدرت های جهانی برگزار خواهد شد.

بی.بی.سی: سبد کمکی کالای رایگان، طرحی که نتیجه عکس داشت

سایت شبکه خبری بی.بی.سی نیز در گزارشی به موضوع ارائه سبد کالا در ایران پرداخته و آن را بسته کمکی خواند که نتایج عکس به همراه داشته و منجر به شرمساری دولت شده است.

در گزارش کوتاه بی.بی.سی آمده است: برنامه دولت حسن روحانی برای حمایت از فقرا در ایران پس از آنکه در شبکه های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفت نتایج عکس به دنبال داشت.

دولت ایران تصمیم گرفته بود که با هدف کاهش تورم به خانواده های فقیر در این کشور بسته سبد کالای رایگان ارائه دهد.

تصاویری که از این موضوع در رسانه های اجتماعی منتشر شده است نشان می دهد که ارائه این بسته های کالایی رایگان اما به تشکیل صف های طولانی و پر هرج و مرج منجر شده است.

نیویورک تایمز: اقدام تعجب برانگیز ایران در کمک مالی به یک بیمارستان یهودی

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز در گزارشی با عنوان «ایران اقدامی تعجب برانگیز انجام داد، کمک مالی به بیمارستان یهودیان» به اقدام اخیر برادر رئیس جمهور اشاره کرد.

در این گزارش آمده است: برادر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران روز پنجشنبه گذشته به تنها بیمارستان مخصوص یهودیان در تهران رفت و کمک مالی را به همراه یک پیام از دولت به مسولان این بیمارستان ارائه کرد.

در پیام برادر رئیس جمهور به این بیمارستان آمده است که وزارت بهداشت دولت یازدهم توجه بیشتری به این بیمارستان که از دیرباز خدمات گسترده ای را به مسیحیان و یهودیان ایرانی ارائه کرده بود، خواهد داشت.

یکی از پرستاران حاضر در این بیمارستان در گفت‌وگوی تلفنی با نیویورک تایمز در این باره گفت: ما بسیار خوشحال هستیم. این نشانه خوبی است.

ماراتن کشورهای غربی و اسیایی برای سرمایه گذاری در ایران

روزنامه روسی نزاویسیمایا گازتا نیز در گزارشی با اشاره به تحرکات اخیر اقتصادی در ایران پس از اجرای توافق ژنو، نوشت: کشورهای اروپایی در حالی که در انتظار لغو کامل تحریم ها علیه ایران هستند، برای تثبیت جایگاه مناسب خود در کشور ایران با جمیعتی حدود 80 میلیون نفر، عجله دارند.

در این گزارش آمده است: تجار فرانسوی برای بررسی مسایل مربوط به سرمایه گذاری های اقتصادی به تهران سفر کردند. البته، بریتانیایی ها از آنان پیشی گرفته اند. روسیه نیز قصد ندارد در بازار ایران عقب بماند. فعالیت چین نیز بسیار بالاست. تهران مشتاق این سرمایه گذاری هاست. جمهوری اسلامی ایران بر آمادگی خود برای توافق با «گروه 1+5» تاکید دارد.

پیر ماسکوویسی، وزیر دارایی فرانسه، اعلام کرد: «در صورت تغییر اوضاع، برای فرانسه فرصت های تجاری بزرگی در ایران فراهم خواهد شد». بزرگ ترین هیات تجاری اروپا طی 10 سال اخیر شامل Total ، Renault ، Orange، Lafarge و همچنین برخی از شرکت ها در عرصه کشتیرانی، عمران، تجارت بانکی، خدمات حقوقی و غیره به ایران سفر کردند.

اما بریتانیایی ها، نخستین گروه اروپایی بودند که درصدد دستیابی به بازارهای ایران بر آمده اند. توسعه روابط دیپلماتیک از سوی انگلیس، در اکتبر سال 2013 میلادی آغاز شد، یعنی زمانی که مشخص شد مذاکرات پیرامون اتم ایران در دوره ریاست حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، برای رسیدن به موفقیت شانس خوبی به دست آورده است.

نشریه ترامپت به نقل از ظریف: دولت اوباما به جهان دروغ می گوید

نشریه آمریکایی «ترامپت» در گزارشی به تک و پانک های اخیر در خصوص برنامه هسته ای ایران میان تهران و اشنگتن پرداخت و نوشت:‌ یکی از مقامات ارشد ایران، مجموعه‌ای از چالش‌های عمده‌ای را که توافق‌نامه موقت هسته‌ای با آن روبروست بازگو کرد. محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، روز بیست و دوم ماه ژانویه اعلام کرد که واشنگتن اطلاعاتی را که درباره «توافق نامه تاریخی» ژنو ارائه می‌دهد، بی‌اساس است .

ظریف که در مذاکرات مربوط به این توافق نامه در ژنو نقش مؤثر و مهمی داشت، به جیم اسکیتو، خبرنگار ارشد حوزه امنیت ملی شبکه سی ان ان گفت که دولت اوباما درباره این توافق نامه به جهان دروغ می گوید. او هم چنین گفت که تفسیر کاخ سفید از این توافق نامه «امتیازها را کم اهمیت و تعهدات ایران را مهم جلوه می دهد.»

اطلاعاتاتی که کاخ سفید از این توافق نامه منتشر کرده است از آن حکایت دارد که ایران متعهد شده است در «بخش های مهم» از جمله متوقف کردن تولید اورانیومی که بیش از پنج درصد غنی شده باشد، خنثی کردن ذخیره اورانیومی که حدود 20 درصد غنی شده و تعلیق تولید در زمینه افزایش ذخیره اورانیوم 3.5 درصد غنی شده، عقب نشینی کند.







1392/11/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن