تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815626926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه زرند: دشمن از طریق ماهواره ارزش ها را هدف قرار داده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده سپاه زرند: دشمن از طریق ماهواره ارزش ها را هدف قرار داده است زرند - ایرنا - فرمانده سپاه شهرستان زرند، گفت: امروز دشمن رویکرد خود را به سمت جنگ نرم برده و از طریق رسانه های مختلف بویژه ماهواره ها، ارزش و آرمان های ما را هدف قرار داده است.


به گزارش ایرنا، سرهنگ ˈعبدالمجید زمانیˈ شامگاه چهارشنبه در همایش آسیب های اجتماعی با اشاره به توطئه ها و ترفندهای فرهنگی دشمن علیه ملت ایران، افزود: رویکرد دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر یافته است و باید مراقب باشیم و نگذاریم دشمن به اهداف خود در جنگ نرم برسد.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: حماسه سیاسی ملت ایران در 24 خرداد و 22 بهمن با حضور پرشور مردم ولایتمدار به نمایش گذاشته شد.
وی ادامه داد: مردم با خلق حماسه سیاسی اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نشان دادند که حامل پیام هایی برای استکبار جهانی بود.
فرمانده سپاه زرند گفت: پیام مردم با خلق حماسه سیاسی برای مسوولان این بود که همه ما تا آخرین لحظه در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی ایستادگی خواهیم کرد و شاهد این مدعا هشت سال دفاع مقدس است.
استاد برتر حوزه خانواده نیز در این همایش گفت: تربیت دینی یعنی تحویل گرفتن طفل معصوم چرا که خدواند طفل را معصوم تحویل ما می دهد و این پدر و مادر هستند که کودک را تربیت می کنند.
ˈغلامرضا قاسمی کبریاˈ، افزود: ما وظیفه داریم به کودک، هدف و رساندن به مقصد را آموزش دهیم که این در سایه عاقل و سالم بودن و موفقیت محقق می شود و اگر کودکان را درست تربیت نکنیم از راه راست منحرف می شوند.
وی با بیان اینکه هدف رسیدن به خدا و تعالی است، اظهار کرد: باید کودکانمان را طوری تربیت کنیم که خوب و بد را تشخیص دهند و بدانند راه درست کدام است.
قاسمی کبریا، ادامه داد: کودکان باید بدانند که ماهواره به عنوان ابزاری منحرف کننده است.
وی گفت: باید مواظب باشیم فرزندانمان با هر کسی رفت و آمد نکنند و راه ترقی را به آنها آموزش دهیم.
مجری طرح تکریم خانواده استان تهران، با اشاره به آیه 199 سوره اعراف در زمینه پرورش دینی فرزندان، گفت: اگر می خواهیم فرزند ما از نظر دینی پرورش پیدا کند از او بخواهیم سه کار را انجام دهد؛ اول فرزندان را اهل عفو و گذشت بار بیاوریم، دوم این که فرزندان را وادار به کار خوب کنیم و سوم اینکه با بچه های بد رفیق نشود که این یک روش پیامبر گونه است.
همایش آسیب های اجتماعی به همت شورای امر به معروف و نهی از منکر سپاه زرند و همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان در حسینیه سقاخانه ابوالفضل (ع) زرند برگزار شد.ک/2
7434/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن