تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802553791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط عمومی ها در ایجاد اعتماد بیشتر بین مردم تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روابط عمومی ها در ایجاد اعتماد بیشتر بین مردم تلاش کنند سمنان - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان گفت: روابط عمومی های این استان نسبت به ایجاد اعتماد بیشتر در بین مردم تلاش نمایند.


ˈمحمد صارمی زادهˈ روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و مسوولین روابط عمومی فرمانداریهای استان سمنان، با توجه به نقش مهم روابط عمومی در دستگاههای اجرایی وظیفه روابط عمومی ها را بعنوان بازو و مشاور انجام وظایف مدیران در دستگاهها دانست.
وی افزود: نقش و وظیفه روابط عمومی یک وظیفه منفک نشدنی از مسوولین و مدیران است.
وی با برشمردن نگرش مدیران نسبت به مقوله روابط عمومی گفت: مدیرانی که درک درستی از نقش روابط عمومی دارند در مدیریت خود به روابط عمومی احساس نیاز می کنند.
معاون سیاسی امنیتی جوشش در روابط عمومی را ضروری دانست و اضافه کرد: انجام امور ذاتی روابط عمومی در دستگاه اجرایی بر اساس شرح وظایف، سیاستها و برنامه های دستگاه است و روابط عمومی با اهتمام و تلاش و خودباوری جایگاه خویش را تثبیت می کند.
معاون استاندار نقش مهم روابط عمومی را بعنوان سخنگوی دستگاه، داشتن اطلاعات از مسائل مختلف، انعکاس مطلوب از دستاوردها و خدمات دولت، ایجاد امید بیشتر، انجام نظر سنجی از فعالیتها، دوری از روزمرگی در روابط عمومی، تولید فکر و اندیشه در عرصه اطلاع رسانی و شناسایی چالش ها و مشکلات مختلف در جامعه را مهم خواند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان از روابط عمومی های این استان خواست در زمینه انسجام و ایجاد وحدت و همبستگی بیشتر و همگرایی در استان گام بردارند.
صارمی زاده به ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها و مطبوعات اشاره کرد و افزود: در همکاری با رسانه ها و مطبوعات به صورت اقناعی برخورد کنید و ارتباط دوسویه داشته باشید تا بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولین قرار بگیرید و از ظرفیت آنان بهره گیرید.
مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان نیز ر این نشست با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در دستگاههای اجرایی افزود: تلاش در عرصه اطلاع رسانی، برقراری ارتباط موثر در جامعه، پیگیری مسائل و مشکلات مردمی ، برگزاری آیین های مختلف از جمله وظایف مهم روابط عمومی هاست که موجب شده روابط عمومی های استان سمنان پیشقراول عرصه کار و تلاش قلمداد شوند.
ˈایرج کارخائیˈ افزود: در عصر ارتباطات، دهکده جهانی و اتاق شیشه ای نقش روابط عمومی ها در این دوره نقش غیرقابل انکار است و نقش تاثیر گذاری دارند و در واقع روابط عمومی ها به عنوان قلب تپنده، چشم بینا، گوش شنوا، مغز متفکر و بازوی مدیریت در هر سازمانی محسوب می شوند.
وی روابط عمومی را عنصر تسریع دهنده و کانال ارتباطی برای تعامل سازنده بین مردم و سازمان دانست و تصریح کرد: نقش روابط عمومی در استان سمنان در بحث درون و برون سازمان برای جلب اعتماد عمومی و مشارکتهای اجتماعی و فضای مناسب اطلاع رسانی و انعکاس مسائل و مشکلات جامعه به مسوولین و رفع ابهامات مناسب و قابل تقدیر است.
در این نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی و مسوولین روابط عمومی فرمانداریها نقطه نظرات و مسائل و مشکلات خودشان را در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی بیان کردند.ک/1
599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن