تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش چالشها و راهکارهای توسعه مشارکت دانشجو در نظام آموزشی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش چالشها و راهکارهای توسعه مشارکت دانشجو در نظام آموزشی برگزار شد مشهد - ایرنا - همایش سراسری چالشها و راهکارهای توسعه مشارکت دانشجو در نظام آموزشی روز چهارشنبه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز به کار کرد.


رییس همایش گفت: بی شک دو عنصر دانشجو و استاد در دانشگاههای علوم پزشکی از سرمایه های عظیم ملی برای اجرای همه جانبه نقشه جامع علمی سلامت محسوب می شوند.
دکتر ˈمحمدرضا دارابی محبوبˈ افزود: در کنار هم قرار گرفتن این دو رکن پیشرفت روزافزون در عرصه علم و فناوری و خدمات سلامت را فراهم می کند.
او گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با قبول مسوولیت برگزاری این همایش امیدوار است بتواند به فرایند آموزش پرداخته و با شناخت چالشها سعی در برطرف کردن آنها نماید و موجبات ارتقاء سطح همکاری این دو عنصر را فراهم سازد.
دبیر علمی همایش نیز گفت: بازخورد و نظرات کارشناسانه دانشجویان به عنوان سرمایه اصلی نظام آموزشی در مورد برنامه ها و شیوه های آموزشی دانشگاهها محور توسعه آموزش است و می تواند نقاط ضعف احتمالی دانشگاهها را در حیطه محتوا و شکل برطرف کند.
دکتر ˈآسیه سادات فتاحی معصومˈ افزود: البته ارزیابی علمی نظرات کارشناسی دانشجویان به استانداردسازی نیاز دارد که کمیته مشورتی دانشجویی در دانشگاهها بستری است تا بدین منظور تعاملی سازنده بین استادان و دانشجویان فراهم شود.
وی گفت: کمیته مشورتی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از فعالترین کمیته ها در سطح کشور است و با ایده اجرای این همایش زمینه ای ایجاد کرده که به بهره گیری از خلاقیت و ایده های نوآورانه آموزشی دانشجویان در کنار تجارب استادان، فرهنگ مشارکت برای ارتقاء آگاهانه و علمی نظام آموزشی گسترش یابد.
او افزود: از مقالات رسیده به همایش حدود 140 عنوان سخنرانی و پوستر از دانشگاههای مختلف وزارت بهداشت و وزارت علوم پذیرفته شده است.
وی گفت: محورهای این مقالات شامل تعامل استاد و دانشجو در فرهنگ اسلامی، اخلاق حرفه ای در آموزش، دستاوردهای کمیته مشورتی دانشجویی، مشارکت دانشجو در ارزشیابی آموزشی و فرایندهای یاددهی و یادگیری، رابطه عدالت آموزشی با مشارکت دانشجو و آموزش پاسخگو است.
دبیر اجرایی همایش نیز گفت: از مهمترین و موثرترین راهکارهای رسیدن به اهداف متعالی در هر سازمانی استفاده از همه امکانات موجود می باشد و چون در نظام آموزشی دانشگاهها دانشجویان مهمترین رکن و سرمایه انسانی در توسعه آموزشی محسوب می شوند متولیان آموزشی باید ایجاد زمینه مشارکت بیشتر و فعالانه آنان را وظیفه خود بدانند.
دکتر ˈرضا پروانهˈ افزود: برای برگزاری این همایش چهار نشست کمیته علمی، 10 نشست کمیته اجرایی، سه نشست کمیته داوری و دو نشست هماهنگی با مسوولان دانشگاه طی مدت هشت ماه برگزار شد.
وی گفت: 228 مقاله به دبیرخانه همایش رسید و از این بین 33 مقاله به عنوان سخنرانی و 104 مقاله به عنوان پوستر پذیرفته شد.
همایش چالشها و راهکارهای توسعه مشارکت دانشجو در نظام آموزشی روزهای هفتم و هشتم اسفند ماه در مشهد ادامه دارد.
1922/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن