تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803890876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نویی: بازیکنانم باغیرتند، من مقصرم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
قلعه‌نویی: بازیکنانم باغیرتند، من مقصرم




سرمربی استقلال گفت: بازیکنانی که اکنون در تیم حضور دارند، باغیرت هستند و آنچه را که در توان‌شان است، انجام می‌دهند.





خبرگزاری تسنیم: سرمربی استقلال گفت: بازیکنانی که اکنون در تیم حضور دارند، باغیرت هستند و آنچه را که در توان‌شان است، انجام می‌دهند.

 امیر قلعه‌نویی درباره شکست استقلال مقابل الشباب عربستان و انتقاد تماشاگران از عملکرد این تیم اظهار داشت: ابتدا از مردم که حضور خوبی در ورزشگاه داشتند و تا پایان بازی استقلال را تشویق کردند تشکر می‌کنم، اما به آنها می‌گویم بازیکنانی که اکنون در استقلال حضور دارند، باغیرت هستند و آنچه را که در توان‌شان است، انجام می‌دهند.

وی گفت: اگر زمانی بازیکنی کم‌کاری کند، الفاظی که روز گذشته به کار گرفته شد، می‌تواند حق قلعه‌نویی و بازیکنان باشد. الحق‌ و الانصاف سال سختی را پشت سر می‌گذرانیم و دولت که باید به مدیرعامل استقلال پول می‌داد این کار را انجام نداده است.

«سال را با سختی آغاز کردیم و با سختی ادامه می‌دهیم». قلعه‌نویی با بیان این جمله افزود: بعضی از بازیکنان در میانه فصل از استقلال جدا شدند و اکنون نباید به بازیکنانی که در تیم هستند، توهین کنیم. استقلال هم مقابل ملوان و هم مقابل الشباب عربستان موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد. شاید در زدن شوت خوب نبودیم اما آمار شوت‌هایمان بالا بود.

قلعه‌نویی که روی خط برنامه «هر روز ورزش» شبکه خبر آمده بود، با بیان اینکه دیدار با الشباب به لحاظ کیفی یکی از بازی‌های خوب استقلال بود، گفت: ما در این دیدار دو مشکل داشتیم؛ یکی اینکه الشباب با کمترین موقعیت مقابل ما به گل رسید و دوم با وجود داشتن موقعیت‌های زیاد در زدن ضربات بی‌‌دقت بودیم.

وی با اشاره به قضاوت داور چینی دیدار استقلال -  الشباب عربستان خاطرنشان کرد: من مانده‌ام که چطور داور پنالتی برای ما نگرفت و چنین بلایی را سرمان آورد. نمی‌خواهم به کسی بربخورد و خودم را نیز می‌گویم؛ ما انتقادات بی‌خودی را علیه داوران‌مان انجام می‌دهیم در صورتی که ارزش‌های داوری ما بالا است.

قلعه‌نویی گفت: اگر روز گذشته شکست خوردیم شاید یکی از دلایل آن این بود که یکی دو بازیکن استقلال در حد و اندازه خودشان نبودند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا برخی بازیکنان این تیم از جمله آندرانیک تیموریان عملکرد خوبی در دیدار مقابل الشباب نداشتند، گفت: در نیمه اول ضربه‌ای به همان ناحیه دست آندو که در تیم ملی آسیب دیده بود، وارد شد اما او با همان شرایط به بازی ادامه داد. به نظرم تیموریان از نظر فنی بد نبود.

قلعه‌نویی تصریح کرد: پس از داستان‌ها و تبلیغاتی که برخی از برنامه‌ها علیه آندو به وجود آوردند زمان لازم است تا او به شرایط روحی و روانی گذشته بازگردد. او در دیدار مقابل الشباب زحمت خود را کشید و اگر تیم شکست خورده و ایرادی داشته قلعه‌نویی دلیل این شکست است. شاید من در چیدمان و تعویض‌ها خوب کار نکردم.

سرمربی استقلال عنوان کرد: از هواداران معذرت می‌خواهم اما بدانند بازیکنان استقلال زحمت خود را کشیدند و اگر ایرادی بوده متوجه قلعه‌نویی است. 







تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن