تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802523108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نويي مي‌ماند تا استقلال را قهرمان آسيا کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلعه‌نويي مي‌ماند تا استقلال را قهرمان آسيا کند
مديرعامل باشگاه استقلال تاکيد کرد، امير قلعه‌نويي به همکاري خود با تيم فوتبال اين باشگاه ادامه مي‌دهد تا آبي‌پوشان را به قهرماني آسيا برساند.

علي فتح‌الله‌زاده درباره تساوي تيم‌هاي نفت تهران و فولاد خوزستان و ديدار روز چهارشنبه استقلال مقابل ملوان بندرانزلي اظهار داشت: تساوي نفت و فولاد به سود استقلال شد و حالا بايد ملوان را ببريم. البته ملوان هم تيم ريشه‌دار و با سابقه‌اي است که بازيکنان خوبي دارد و قطعاً بازي آساني مقابل اين تيم نداريم.

به گزارش تسنيم، وي با بيان اينکه انزلي آب‌وهواي خاص خودش را دارد، تصريح کرد: بازيکنان استقلال به اين واقعيت رسيده‌اند که قهرماني دست خودشان است و اگر مي‌خواهند به آن برسند، بايد 4 ديدار پاياني ليگ را با پيروزي پشت سر بگذارند. آنها براي رسيدن به قهرماني بايد فعل خواستن را صرف کنند.

استقلال از انزلي خاطره خوبي ندارد و در نخستين دوره ليگ برتر و در روز آخر با شکست مقابل ملوان، قهرماني را از دست داد. فتح‌الله‌زاده در اين خصوص گفت: آن روز خاطره بد ما بود اما خاطرات خوب هم از انزلي داريم. شرايط براي استقلال اين بار فرق مي‌کند و قصد داريم خاطرات خوب‌مان در انزلي را دوباره تکرار کنيم.

وي با اشاره به مصدوميت رحمتي از ناحيه دست در ديدار دوستانه استقلال مقابل منتخب کيش گفت: اگر رحمتي تنها با يک دست هم درون دروازه بايستد، براي ما کفايت مي‌کند!

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص شايعه پيشنهاد 3 ميلياردي يک تيم دسته اولي به امير قلعه‌نويي عنوان کرد: بارها گفته‌ام، قلعه‌نويي يکي از مربيان سطح بالاي ايران است. نه تنها تيم‌هاي دسته اول، بلکه بيشتر تيم‌هاي ليگ برتري به دنبال مربي خوبي به نام قلعه‌نويي هستند.

فتح‌الله‌زاده با بيان اينکه «قلعه‌نويي در استقلال مي‌ماند»، خاطرنشان کرد: قلعه‌نويي کارش را تازه آغاز کرده و مي‌خواهد در آينده با بستن تيم قدرتمند ماموريتش را براي قهرماني استقلال در آسيا به پايان برساند. ما از مذاکره تيم‌هاي ديگر با قلعه‌نويي ناراحت نيستيم، چون تقاضا براي جذب مربي خوب امري طبيعي است. البته ما صحبتي با قلعه‌نويي انجام نداده‌ايم ولي رابطه من و قلعه‌نويي به گونه‌اي است که او در استقلال خواهد ماند.

وي درباره جلسه روز گذشته علي پروين و حسين هدايتي با اميررضا خادم، نماينده تام‌الاختيار وزير ورزش و جوانان براي واگذاري تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال به بخش خصوصي گفت: آنقدر در اين زمينه صحبت کرده‌ام که خسته شده‌ام! اگر مي‌خواهند اين 2 تيم را آتش بزنند، بفروشند و يا هر کاري ديگري دل‌شان خواست انجام دهند اين کار را بکنند! من ديگر درباره اين موضوع اظهارنظر نمي‌کنم.

مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که «ناراحت نيستيد از مسئولان باشگاه استقلال براي بررسي وضعيت اين باشگاه و خصوصي‌سازي‌ آن دعوت به عمل نيامده است؟»، عنوان کرد: نه تنها ناراحت نيستيم، بلکه خوشحال هم هستيم! اميدوارم با پايان ليگ در فصل جاري پرسپوليس و استقلال واگذار شوند تا خيال همه راحت شود. در حال حاضر همه آويزان شده‌اند تا استقلال و پرسپوليس را زمين بزنند که در اين زمينه موفق هم بوده‌اند.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اينکه برخي از پيشکسوتان و بازيکنان پرسپوليس معتقدند اکثر بازيکنان استقلال پول‌هاي‌شان را گرفته‌اند و به همين دليل بازيکنان اين تيم دليل اعتراض نمي‌کنند، تصريح کرد: من با بازيکنان تيمم رابطه خوبي به لحاظ عاطفي و رفاقتي دارم و به آنها کم يا زياد پول پرداخت کرده‌ام. رقم پرداختي ما به بازيکنان استقلال کمتر از پرسپوليسي‌ها نبوده اما رقمي که به آنها داديم به گونه‌اي نبوده که مطالبات‌شان به صورت کامل پرداخت شده باشد. بازيکنان استقلال طلب دارند و اگر خدا بخواهد پس از عيد 93 بخش ديگري از قرارداد آنها پرداخت خواهد شد.

در يکي از رسانه‌ها شايعه شده بود که قرار است بازيکنان ملي‌پوش استقلال ارديبهشت ماه سال 93 در اختيار تيم ملي باشند و همراه استقلال در ليگ قهرمانان آسيا حضور نداشته اما در عوض فدراسيون فوتبال هزينه‌ بازيکنان ملي‌پوش استقلال را پرداخت کند. فتح‌الله‌زاده در اين باره به تسنيم گفت: چنين چيزي صحت ندارد. با فدراسيون صحبت‌هايي انجام داده‌ايم که با يکديگر تعامل داشته باشيم ولي اين موضوع واقعيت ندارد.

دوشنبه 1392/11/28 13:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن