تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803935423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات قلعه‌نویی در خصوص قهرمانی استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اظهارات قلعه‌نویی در خصوص قهرمانی استقلال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارانه می‌گویم اگر دو دیدار آینده را ببریم دستمان به جام نزدیک‌تر خواهد شد. به گزارش نامه نیوز به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی در جریان تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: هفته‌های سختی را پیش رو داریم و از این پس زمین‌ها و دروازه‌ها کوچک می‌شود و امتیازگیری سخت. یک بازی سخت را هم مقابل ذوب‌آهن که تیمی قدرتی و با برنامه است، در جام حذفی پشت سر گذاشتیم که البته این دیدار؛ یک دیدار پرفشار بود اما یکشنبه آینده در ورزشگاه آزادی می‌توانیم با توجه به کیفیت بهتر چمن در زمین خودمان بهتر هم بازی کنیم.

وی ادامه داد: برای این دیدار بیک‌زاده و غلام‌نژاد را نداریم اما خوشحالیم که سایر بازیکنان مصدوم اضافه شدند امیدوارانه می‌گویم اگر دو دیدار آینده را ببریم قصدمان به جام نزدیک‌تر خواهد شد.



سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به عدم نتیجه‌گیری برخی رقبا از جمله پرسپولیس،‌استقلال به قهرمانی نزدیک‌تر نشده است‌،‌گفت: من حق ندارم در مورد تیم‌های دیگر حرف بزنم و فقط باید در مورد تیم خودم صحبت کنم.



وی در خصوص استعفای رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس گفت: من تنها آدمی بودم که از حضور سیاسی‌ها و نظامی‌ها در فوتبال انتقاد داشتم. اینکه با ورود آنها مدیران فوتبالی خانه‌نشین می‌شدند اما رویانیان تحول خوبی را در پرسپولیس ایجاد کرد که به عنوان عضو کوچکی از فوتبال از او تشکر می‌کنم. او جزو افراد خاص بود که توانست به فوتبال کمک کند. رنگی حرف نمی‌زنم و این مسائل را فوتبالی می‌گویم. چرا که آمدن رویانیان منشا کارهای بزرگی در پرسپولیس بود. البته جا دارد برای علی پروین که استاد و بزرگ و مربی خودم بوده است، آرزوی موفقیت کنم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه چرا وزارت ورزش از رویانیان حمایت نکرد، گفت: اجازه دهید در این مورد صحبتی نکنم.



وی همچنین در خصوص مشکلات مالی استقلال عنوان کرد: البته ما هم یک مدیر خبره داریم که اگر مدیریت بحران او نبود ما هم به مشکل می‌خوردیم. فتح‌الله‌زاده هم خبره است هم هماهنگی خوبی با هیأت مدیره دارد که همین امر باعث شد بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم هر چند که او هم تحت فشار است. با این حال رویانیان یکسری ارتباطات دارد که فتح‌الله‌زاده ندارد اما خبرگی او باعث شد به مجموعه استقلال کمک شود.



وی در ادامه این گفت‌وگو از دوربین‌های تلویزیونی خواست تا از یکی از کودکان هوادار استقلال به نام حسام فیلمبرداری کند و در همین حین اعلام کرد که این کودک مسی آینده ایران است و طی 7-8 سال آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی استقلال در مورد انتقاداتی که این روزها از تیموریان مطرح می‌شود، گفت: این طوری فوتبال جلو نمی‌رود. آندو جزو فوتبالیست‌های سوپر حرفه‌ای ایران است. او در لیگ جزیره بازی کرده در این لیگ‌های الکی نبوده و مطمئن باشید با سوابقی که دارد کارهای بچگانه نمی‌کند. در آن صحنه‌ای هم که با عشوری درگیر شد مقابل چشمان من این اتفاق افتاد. در آن صحنه عشوری آویزان آندو بود و او خواست به هر طریقی از دست بازیکن ذوب‌آهن رها شود که پس از آن معذرت‌خواهی هم کرد.



وی افزود: تیم‌ها به فکر خودشان باشند همانطور که من به عنوان مربی استقلال به فکر تیم خودم هستم. زمانی که سرمربی سپاهان و تراکتور بودم با اینکه سابقه زیادی در استقلال داشتم اما هیچ گاه به خودم اجازه ندادم در مورد این تیم حرف بزنم. برخی‌ها امروز مدعی شدند که در ادامه استقلال امتیاز از دست می‌دهد. این چه حرفی است که می‌زنند. من معتقدم باید هر کسی روی کار خودش تمرکز کرده و باید حواسمان به کارمان باشد ضمن اینکه همه ایران آندو را به خاطر اخلاق ومنشی که دارد دوست دارند. در مجموع معتقدم این کارها به نفع فوتبال نیست و بهتر است به دنبال کارهای تاکتیکی برویم.



به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در ادامه این گفت‌وگو در خصوص شرایط تیم ملی و مقایسه این تیم با زمانی که خودش سرمربی تیم ملی بود، گفت: اصلا قابل قیاس نیست. زمانی که من سرمربی بودم فدراسیون رئیس نداشت و فوتبال ایران تعلیق شد ضمن اینکه دو گروه سیاسی به جان هم افتاده بودند و به سر من معامله کردند. همان زمان هم آخوندی به من گفت که به خاطر اساسنامه بر سر من معامله کردند. پس من از شما سؤال می‌کنم که آیا فرقی وجود داشته یا خیر.



وی ادامه داد: با این حال به گروهی که در آن زمان داشتم، افتخار می‌کنم. چرا که روزی که به مالزی می‌رفتیم تمام کادرمان قراردادشان تمام شده بود و ما با این وضعیت در رنکینگ آسیا اول بودیم و بدون قرارداد به جام ملت‌های آسیا رفتیم بنابراین باید تاریخ به آن گروه افتخار کند که اینگونه خالصانه و مخلصانه برای ایران با فداکاری خدمت کرد. یادم می‌آید در آن زمان کمپ تیم‌های ملی خشک بود و از شهرداری خواستیم با پارچ روی زمین آب بپاشند تا شرایط ایده‌آل شود ضمن اینکه کارهای خوبی از جمله ایجاد تیم‌ ب را در دستور کار قرار دادیم که ماحصل آن را امروز در تیم‌های لیگ برتری می‌بینیم بنابراین مطمئن باشید زمان من با هیچ دوره‌ای قابل قیاس نبود و حتما این قسمت ما بود.



سرمربی سابق تیم ملی ایران افزود: با این حال امروز همه ارکان فوتبال ایران در خدمت تیم ملی هستند و باید هم اینطور باشد. به تیم ملی مثل مذاکرات ژنو اهمیت می‌دهند، اما غیر از ایران 31 تیم دیگر هم به جام جهانی صعود کردند اما باید از آنها الگوبرداری کنیم و نباید این طور باشد که من درآوردی حرف زده و من درآوردی کار کنیم.

قلعه‌نویی افزود: شاید صحبت‌هایی در این خصوص مطرح شود اما نظر من این است که لیگ، تیم ملی ما را به جام جهانی برد البته از کی‌روش هم که تعامل خوبی با ما داشت تشکر می‌کنم. اما سهم لیگ در صعود تیم ملی به جام جهانی بدون تاثیر نبود. هر چند که رهبری کی‌روش هم خوب بود و باید از او تشکر کرد.



قلعه‌نویی یادآور شد: ببینید 31 کشور دیگر چه می‌کند ما هم آن کار را انجام دهیم. به طور مثال بازیکنی مثل ریبری در تمام جام‌ها حضور دارد و او هم بازیکن است بنابراین من درآوردی حرف نزنیم و کار نکنیم تا خدای نکرده مردم دچار انحراف ذهنی شوند. در نهایت معتقدم باشگاه‌ها تیم ملی را تکمیل می‌کنند.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان ملی‌پوش استقلال به خاطر عدم حضور و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قید حضور در استقلال را زده و راهی کشورهای حوزه خلیج فارس شدند، گفت:‌در این مورد حرف نمی زنم چون سوءتفاهم می‌شود شما در سؤالی که مطرح کردید جوابش را هم دادید البته مردم هم خودشان بهتر این مسائل را می‌فهمند.




1392/11/4





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن