تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802746784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نويي: بازيکنان شرايط را درک کرده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلعه‌نويي: بازيکنان شرايط را درک کرده‌اند
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: بچه‌ها حس همبستگي و عرق تيمي بيشتري دارند و شرايط را درک کردند و مي‌دانند که ما 4 بازي مهم در ليگ و 6 بازي در آسيا داريم و مي‌دانند که بايد استقلال‌گونه بازي کنند.

امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين امروز استقلال گفت: در ابتداي صحبت‌هايم از احمد صالحي داور ديدار استقلال و سايپا عذرخواهي مي‌کنم البته خودم صحنه را نديدم اما وقتي در جريان قرار گرفتم تذکر جدي‌ دادم. نمي‌دانم چه لفظي به کار برده شده اما اعتقاد دارم داوري ما جزو پاکترين قشرهاست و زحمت مي‌کشد و اگر هم اتفاقي افتاده من معذرت‌خواهي مي‌کنم.

به گزارش فارس، سرمربي تيم فوتبال استقلال درباره ديدار اين تيم مقابل ملوان هم افزود: ملوان تيم با برنامه‌اي است و من بازي اين تيم با فولاد خوزستان را ديده‌ام آنها مربي بزرگ و جوانان شايسته‌اي دارند و با توجه به اينکه بازي در انزلي است کار ما سخت خواهد بود اما اردوي خوبي در جزيره کيش داشتيم که جا دارد از آقايان پهلوان حسين جلالي پازوکي و افشارزاده تشکر کنم که به ما کمک زيادي کردند و همچنين از مردم جزيره کيش.

وي ادامه داد: به نظرم کيش جاي خيلي خوبي براي برگزاري مسابقات است و اي کاش فينال جام حذفي و بازي‌هاي ملي را در آنجا برگزار کنيم چرا که امکانات خوبي دارد و تحولات در زيرساخت‌هاي اين جزيره به خوبي قابل مشاهده است. خوشبختانه شرايط تمريني ما خوب بوده و کارهاي تاکتيکي مورد نظر را انجام داديم و در اين بازي دو هدف داريم که مي‌خواهيم به آنها برسيم.

قلعه‌نويي افزود:‌ به هر حال اعتقاد دارم با توجه به شرايط موجود ما به شرايط ايده‌آل نرسيديم و حالا مي‌بينيم که فصل هم در حال تمام شدن است اما بچه‌ها حس همبستگي و عرق تيمي بيشتري دارند و شرايط را درک کردند و مي‌دانند که ما 4 بازي مهم در ليگ و 6 بازي در آسيا داريم و مي‌دانند که بايد استقلال‌گونه بازي کنند. سايپا هم تيم خوبي بود و مقابل ما با برنامه بازي کرد اما ما از موقعيت‌هايمان استفاده کرديم و به گل رسيديم.

وي در خصوص اينکه استقلال مقابل ملوان محروم يا مصدومي دارد، تصريح کرد: آندو تيموريان در اين بازي حضور ندارد و به احتمال 99درصد خسرو حيدري هم به اين بازي نمي‌رسد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه استقلالي‌ها براي اينکه خاطره تلخ ديدار با ملوان در سال 81 را که باعث قهرمان شدن پرسپوليس در ليگ شد براي انتقام به انزلي مي‌روند افزود:‌ به نظرم هر 4 بازي ما مقابل ملوان، نفت، فولاد و تراکتورسازي سخت است اما بايد قشنگي‌هاي فوتبال را ديد. در سال 81 هم يک بازي فيرپلي انجام شد اما بايد آينده فوتبال را ببينيم و در فوتبال نبايد به دنبال تلافي باشيم.

فوتبال در همه جا جز ايران قشنگي‌هايش ديده مي‌شود و مي‌بينيم که در فينال‌هاي بزرگ مربيان هم بعد از بازي با هم دست مي‌دهند اما ببينيد اينجا چه مي‌شود. اين سؤالاتي که هم شما مي‌پرسيد کمکي به فوتبال نمي‌کند چرا که شعار فيفا فيرپلي است و ما دنبال انتقام نيستيم. بايد مشکلات ما حل شود و ياد بگيريم که در فوتبال به زيرساخت‌ها توجه کنيم به طور مثال زمين کيش خيلي خوب بود و بايد مي‌ديديد که توانايي بازيکنان در آنجا چقدر زياد شده بود.

دوشنبه 1392/11/28 16:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن