تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802765143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیشترین و کمترین نرخ هتل‌ها در ایام نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بیشترین و کمترین نرخ هتل‌ها در ایام نوروز


در حالیکه معاونت گردشگری از همه هتل ها خواسته تا در ایام نوروز قیمت ها را افزایش ندهند، قیمت یک اتاق در هتل دو ستاره، بدون صبحانه ۱۰۰ هزار تومان و قیمت اتاقی برای یک شب اقامت با تمام امکانات دو میلیون و پانصد هزار تومان تعیین شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بررسی نرخ چند هتل با درجه های مختلف در ایام تعطیلات نوروز نشان می دهد که نرخ اتاق هتل با درجه متوسط و دو ستاره که جزو هتل های با درجه پایین به شماره می آید از شبی 100 هزار تومان آغاز می شود و هر چه تعداد ستاره های هتل ها بیشتر باشد، این مقدار هزینه نیز افزایش پیدا می کند به نحوی که در برخی از شهرها، قیمت اتاق هتل با خدمات کامل آن به دو میلیون و 500 هزار تومان نیز می رسد.

یک شب اقامت در هتل  ستاره سنتی 700 هزار تومان

به عنوان مثال نرخ اتاق هتل در شهر کاشان که یکی از شهرهای نزدیک به تهران و پر مسافراست و به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی زیاد، جزو یکی از پر گردشگرترین شهرهاست بین 90 تا 500 هزار تومان متفاوت است.
 
نرخ اقامت در هتل ها در ایام عید

اما نرخ اتاق هتل در اصفهان نیز که یکی از شلوغ ترین شهرهای مقصد برای سفرهای نوروزی است تا 700 هزار تومان متغیر است، این نرخ ها بستگی به انتخاب مسافر برای اقامت در اتاق های ویژه بهترین هتل های این شهر یعنی هتل های 5 ستاره و سنتی دارد.
 
نرخ هتل در نوروز

اقامت در بهترین هتل های جزیره کیش نیز با همه امکانات از جمله صبحانه، ناهار و شام و سوئیتی که رو به خلیج فارس باز می شود، شبی یک میلیون و 800 هزار تومان نرخ دارد. در این جزیره  ارزانترین اتاق برای هر شب 150 هزار تومان است.

برخی دیگر از هتل های جزیره کیش نیز که تنها خدماتشان باز شدن اتاق رو به دریاست، یک میلیون و 370 هزار تومان نرخ دارند.  با وجو.د این که سازمان گردشگری تاکید کرده قیمت ها در تعطیلات عید افزایش نخواهد داشت، بخش رزرواسیون هتل ها در زمان اعلام نرخ عنوان می کنند که برای چه ایامی در نظر دارید اتاق رزرو کنید چرا که نرخ اتاق در ایام عید نوروز نیز متفاوت است.

به عنوان مثال بخش رزرو هتل های مشهد  اعلام می کنند که نرخ هتلشان از 28 اسفند ماه تا 6 فروردین سال 93 افزایش و از هفتم به بعد دوباره مانند پیش از شروع ایام تعطیلات می شود.

در این شهر هم نرخ هتل از 100 هزار تومان برای هتلی با دو ستاره بدون صبحانه شروع می شود تا به مجلل ترین هتل مشهد که شبی دو میلیون و 490 هزار تومان است می رسد البته در زمان رزرو اعلام می کنند که به این نرخ 8 درصد مالیات نیز افزوده خواهد شد.
 
نرخ هتل ها در ایام نوروز

گران ترین هتل های مشهد تنها خدماتی که ارائه می کنند داشتن دو تخت در یک سوئیت دوبلکس با تمامی امکانات از جمله سونا داخل حمام، ترانسفر و ناهار شام و صبحانه است که در صورت اقامت بیش از سه شب 15 درصد و اقامت بیش از 4 شب 20 درصد تخفیف به مسافران داده می شود.

تخفیف 40 درصدی در شهرهای کم گردشگر

هتل های شیراز نیز از دو ستاره تا پنج ستاره اعلام کرده اند پس از عید 20 درصد افزایش نرخ خواهند داشت بنابراین اکنون برای  یک شب اقامت در یک هتل آپارتمان چهارنفره 520 هزار تومان قیمت گذاشته اند البته با تمام امکانات، برخی از هتل ها مانند هتل های 4 ستاره استان فارس اینترنت رایگان را یکی از خدمات اتاق می دانند البته برخی دیگر اینترنت رایگان را تنها در لابی هتل ارائه می کنند نه داخل اتاق.

در این میان در شهری مانند تهران که در ایام نوروز مسافر کمتری دارد، هتل ها قیمت اتاق های خود را تا 40 درصد کاهش می دهند.

اما افزایش قیمت اتاق هتل ها درحالی است که معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی از همه هتل ها خواسته تا در ایام نوروز قیمت ها را افزایش ندهند.


چهار شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن