تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818728765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیبروی شهرداری ارومیه: قدرت واقعی خود را برابر کاشان به نمایش می گذاریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیبروی شهرداری ارومیه: قدرت واقعی خود را برابر کاشان به نمایش می گذاریم ارومیه - ایرنا - لیبروی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: قدرت واقعی خود را برابر باریج اسانس کاشان به نمایش گذاشته و نشان می دهیم که ارومیه همچنان مهد والیبال ایران است.


عبدالرضا علیزاده چهارشنبه شنبه در حاشیه تمرینات تیمش در سالن شش هزار نفری ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان کاشان از بهترین و آماده ترین بازیکنان تیم ملی کشورمان هستند و ما در دور برگشت پلی آف کار سختی برابر این تیم پرستاره داریم.
وی اظهار کرد: اکثر بازیکنان امسال در مسابقات لیگ جهانی و جام بین قارهای بازی های بسیار سخت و دشواری مقابل تیم های مطرح جهان پشت سر گذاشته اند و تجربه بالایی زیر نظر آقای ولاسکو کسب کرده اند و مطمئنا در دیدار دوربرگشت مقابل ما با قدرت ظاهر می شوند.
علیزاده گفت: بازیکنان ما با صددرصد توان ، آماده رویارویی با تیم مدعی کاشان هستند و برای پیروزی در این دیدار خانگی هم قسم شده اند.
وی گفت: شور و شوق و هیجانی که در سطح شهر مشاهده می شود موجب ایجاد انگیزه ای مضاعف در بین تیم ما شده ، چرا که شاد کردن دل مردم بزرگترین هدیه ای است.
لیبروی سابق تیم ملی کشورمان گفت: از هفته گذشته تاکنون اغلب همشهریانی را که در سطح شهر می بینم اذعان می کننند که یک هفته است منتظر رسیدن روز چهارشنبه /هفتم اسفندماه/ هستند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.
وی افزود: مطمئنا تشویق ها و حمایت برنامه ریزی شده و بدون حاشیه تماشاگران با حفظ آرامش و خونسردی می تواند درصد پیروزی ما را به شکل قابل توجهی بالا برده و فرصت هر گونه حرف و حدیث احتمالی را از حریف بگیرد.
علیزاده گفت: آقای کارخانه یکی ازسرمایه های والیبال این کشور است و از ایشان بعید است که به بازیکنان شهرداری ارومیه تهمت دوپینگی بودن بزند و تمامی 12 بازیکن تیم ارومیه حاضرند با سربلندی بیایند و در آزمایش تست کمیته دوپینگ حاضر شوند.
وی گفت: پیروزی در برابر تیم هایی مانند گنبد، بندرعباس و کاشان طی سه هفته گذشته در واقع همان قدرت اصلی و هدف متعالی ما بود ولی امسال به دلیل تغییر و تحولات بسیار از نظر روحی و روانی تحلیل رفتیم ولی خوشبختانه برنامه ریزی آقای کارگر پیشه به خوبی نتیجه داد.
علیزاده ادامه داد: به جرات می توان بازی با کاشان را مهمترین بازی تیم ارومیه طی چند سال گذشته عنوان کرد چرا که حساسیت این دیدار علاوه بر دو تیم برای والیبال کشور نیز از حساسیت خاصی برخوردار است.
وی گفت: آرزو دارم با همت بازیکنان و پیروزی در این دیدار امروز جشن پیروزی صعود به نیمه نهایی را در سالن شش هزار نفری ارومیه در کنار همشهریان وفادار و خونگرم ارومیه ای برپا کنیم.
باریج اسانس کاشان که در اکثر هفته های دور مقدماتی لیگ برتر والیبال صدر جدول را در اختیار داشت برای راهیابی به نیمه نهایی باید در سالن غدیر ارومیه در مقابل شاگردان کارگرپیشه صف آرایی کند.
حمایت شش هزار تماشاگر ارومیه ای کار را برای صدرنشین دور مقدماتی لیگ برتر بیش از پیش سخت می کند.
این دیدار از ساعت 16 امروز چهارشنبه در سالن غدیر ارومیه آغاز می شود.
در صورت پیروزی شهرداری ارومیه این تیم به جمع چهار تیم اول لیگ برتر می پیوندد و در غیر این صورت کار به بازی سوم در سالن کتابچی کاشان کشیده می شود.
7126/583
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن