تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801628572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در برابر افرا خلیج فارس به برتری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در برابر افرا خلیج فارس به برتری رسید گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار از مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر در برابر تیم افرا خلیج فارس به برتری رسید.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که قضاوت آن را ˈرضا آذرافزاˈ به عنوان سرداور به همراه ˈ امیرحسین واحدپورˈ و ˈمحمدرضا صالحیانˈ به ترتیب به عنوان داور اول و دوم و با نظارت ˈمحمد مقیمˈ در حضور دو هزار تماشاگر بر عهده داشت، تیم شهرداری گرگان موفق شد در دومین وقت اضافه پنج دقیقه ای با نتیجه 84 بر 77 در برابر میهمان خود به برتری دست یابد.
تیم شهرداری در این دیدار موفق شد در کوارترهای اول و دوم و هم چنین اور تایم دوم (وقت اضافه دوم) به ترتیب با نتایج 15 بر 13، 16 بر 11 و 10 بر 3 به پیروزی برسد و در کوارترهای سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 21 بر 16 و 20 بر 18 مغلوب میهمان خود شد، ضمن آن که دو تیم در وقت اضافه اول به نتیجه تساوی 9 بر 9 رسیدند.
در این بازی حساس و پراسترس دو تیم در وقت قانونی به نتیجه تساوی 65 بر 65 دست یافتند تا کار به وقت اضافه نخست کشیده شود که باز هم دو تیم در مجموع به امتیاز 74 بر 74 رسیدند، اما در وقت اضافه دوم تیم شهرداری با ارائه یک بازی حساب شده توانست در پایان رقابت 50 دقیقه ای به برتری 84 بر 77 دست یابد.
اسداله کبیر سرمربی تیم بسکتبال گرگان برای این دیدار در ابتدای بازی یاران خود را با ترکیب نمانیا کواسویچ، مجید قاسم زاده، آرمین صادقی، محسن خسروی و هومن رضایی به میدان فرستاد.
در آن سوی میدان، حسن نگهداری سرمربی تیم افرا خلیج فارس در ترکیب اولیه تیم خود، صالح فروتن، رسول مظفری، لوکا پتکویچ، فرید زرقی و حسین رحمتی را قرار داد.
در این دیدار نمانیا کواسویچ از تیم شهرداری با کسب 19 امتیاز و 5 ریباند و هم چنین لوکا پترویچ بازیکن تیم افرا خلیج فارس با کسب 21 امتیاز و 6 ریباند بهترین بازیکنان میدان بودند، ضمن آن که هومن رضایی از تیم شهرداری با کسب 17 امتیاز و 9 ریباند و فرید زرقی با کسب 20 امتیاز و 9 ریباند مؤثرترین بازیکنان میدان بودند.
دیدار رفت این دو تیم در گرگان با نتیجه 65 بر 45 به نفع افرا خلیج فارس رقم خورد، اما در بازی برگشت تیم شهرداری در تهران با نتیجه 73 بر 71 میزبان خود را شکست داد.
دومین دیدار این دو تیم در مرحله پلی آف روز پنجشنبه در تهران برگزار خواهد شد که در صورت برتری تیم شهرداری، این تیم در لیگ برتر باقی خواهد ماند و تیم افرا به دسته اول سقوط می کند، اما در صورت برتری تیم افرا در بازی دوم، کار به بازی سوم خواهد کشید تا تکلیف تیم باقی مانده در لیگ برتر و سقوط کننده به لیگ دسته اول مشخص شود که اگر این مورد رخ دهد، بازی سوم در زمین تیمی برگزار خواهد شد که با اختلاف بیش تری حریف خود را شکست داده باشد.
7467/602
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن