تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802446416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاپیتان مقاومت شهرداری ارومیه: با وجود مشکلات بازی های خوبی به نمایش گذاشته ایم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

والیبال لیگ دسته یک کاپیتان مقاومت شهرداری ارومیه: با وجود مشکلات بازی های خوبی به نمایش گذاشته ایم ارومیه - ایرنا - کاپیتان تیم والیبال مقاومت شهرداری ارومیه گفت: با وجود تمامی مشکلات موجود تاکنون برای رسیدن به مرحله پلی آف بازی های قابل قبول به نمایش گذاشته ایم و نتایج خوبی کسب کرده ایم.


رسول دلپسند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم دسته یک والیبال ارومیه با تمام مشکلات موجود تاکنون نتایج قابل قبولی را کسب کرده و صعود به مرحله پلی آف نشان از غیرت و تعصب بازیکنان دارد.
وی اظهار کرد: این تیم یک هفته مانده به آغاز مسابقات لیگ دسته یک بسته شده است و بازیکنان بدون آمادگی لازم و بدون تمرینات هوازی و وزنه وارد کوران مسابقات شده اند و طبیعی است که رفته رفته از نظر بدنی و قوای جسمانی تحلیل بروند.
دلپسند گفت: در واقع بازیکنان ما بر اساس آمادگی قبلی خود و بر پایه تمرینات خودجوشی که داشته اند وارد تیم دسته یک شده اند و مسلما تیمی که از اول خوب و قدرتمند بسته نشود بعدا به مشکل برمی خورد.
پشت خط زن تیم مقاومت شهرداری ارومیه افزود: نحوه ایاب و ذهاب بازیکنان به هنگام اعزام به مسابقات از دیگر مشکلاتی است که به دلیل سفرهای طولانی و خسته کننده زمینی موجب خستگی بازیکنان شده و بر نحوه عملکرد آنان در ارائه بازی تاثیرگذار است.
دلپسند در خصوص نخستین دیدار مرحله پلی آف که چهارشنبه هفته گذشته برابر بوشهر برگزار شد گفت: تیم بوشهر تیم نخست گروه اول لیگ دسته یک است و بازیکنان خوب و آماده ای در اختیار دارد و موفق شد در این دیدار با نتیجه 3 بر 1 بر ما غلبه کند.
وی عدم پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان از سوی مسئولان باشگاه را از دیگر مشکلات موجود اعلام کرد و افزود: ما تاکنون فقط 30 درصد پول قرارداد خود را دریافت کرده ایم در حالی که تاکنون باید 80 درصد این مبلغ را اخذ می کردیم چرا که بازی ها رو به پایان است و ما در آستانه برگزاری دومین دیدار مرحله پلی آف هستیم.
دلپسند افزود: بازیکنان در این موقعیت حساس که برای صعود به مراحل بالاتر تلاش می کنند نیاز به روحیه بیشتر و حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی مسئولان هر دو باشگاه را دارند که در این میان از تماشاگران نیز می خواهیم ما را در دیدارهای خانگی تنها نگذاشته و برای افزایش انگیزه بازیکنان و روحیه بخشیدن به ما به سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه بیایند.
وی ادامه داد: بازی برگشت ما برابر تیم دلیران بوشهر چهارشنبه این هفته برگزار می شود و مطمئنا اگر در چند روز آینده از سوی مسئولان باشگاه حمایت شویم انگیزه خوبی برای کسب هر سه امتیاز این دیدار خواهیم داشت چرا که هیچ بازیکنی به قصد باخت وارد میدان نمی شود و اگر خوب حمایت شود تمام توان خود را برای کسب پیروزی به کار می بندد.
7126/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن