تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819101362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش آثار جشنواره فیلمهای 100 ثانیه ای در خراسان شمالی آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایش آثار جشنواره فیلمهای 100 ثانیه ای در خراسان شمالی آغاز شد بجنورد - ایرنا - نمایش آثار منتخب ˈنهمین جشنواره فیلمهای 100 ثانیه ایˈ روز چهارشنبه طی مراسمی در محل سالن نمایش حوزه هنری خراسان شمالی در بجنورد آغاز شد.


رییس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: در این جشنواره 200 اثر منتخب نهمین جشنواره فیلمهای 100 ثانیه ای همزمان با 10 استان کشور در سالن حوزه هنری استان در بجنورد به نمایش گذاشته می شود.
ˈمیثم مرادی بیناباجˈ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این جشنواره در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی با رویکرد سینمای اخلاق، بین المللی و چشم انداز ایران 1404 برپا شده است.
وی محورهای دیگر فیلمهای 100 ثانیه ای را الگوی توسعه، امنیت توسعه و رفاه ملی، امنیت و رفاه ملی، ویژگیهای فردی انسان در ایران 1404، جایگاه منطقه ای ایران و تعامل با جهان و جهان اسلام برشمرد.
وی اضافه کرد: نهمین جشنواره فیلمهای 100 ثانیه ای به مدت چهار روز تا 11 اسفند ماه در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی ادامه خواهد داشت.
نهمین جشنواره فیلمهای 100 ثانیه ای همزمان با استان خراسان شمالی از امروز در 10 استان دیگر کشور آغاز شده است.ک/2
2712/626
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن