تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813138584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد علمی و بومی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه بروجرد: اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد علمی و بومی است بروجرد- ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: اقتصاد مقاومتی که مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی ایران و استقلال کشور را نشان می دهد،یک اقتصاد علمی و بومی است.


حجت اسلام والمسلمین ˈحسن ترابیِˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: فرهنگ سازی و تعریف ساختارهای نوین اقتصادی در اجرای اقتصاد مقاومتی مهم است و اگر این امور در کشور به کار گرفته شود به جایگاهی که مد نظر مقام معظم رهبری است دست پیدا خواهیم کرد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، راه حل مشکلات اقتصادی کشور را مورد توجه قرار گرفتن اقتصاد مقاومتی توسط مسئولین دانست.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی افزود: اقتصاد مقاومتی اقتصادی برخواسته از تولیدات داخلی کشور است و با توجه به استعداد و توانمندی جوانان کشور ما می توانیم به استقلال و خودکفایی در همه عرصه ها دست پیدا کنیم.
وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی زمینه استقلال ملی و مدیریت صحیح مصرف انرژی و دیگر منابع را فراهم می کند و می توان با تکیه بر امکانات داخل کشور زمینه رشد و پیشرفت را فراهم نمود.
امام جمعه بروجرد همچنین گفت: رهبر معظم انقلاب در تبیین سیاستهای اقتصاد مقاومتی بر این مساله مهم تاکید داشتند که نباید برای رفع مشکلات اقتصادی چشم به بیگانگان و خارج کشور داشته باشیم.
وی اظهارکرد: تاکیدات رهبر معظم انقلاب هشداری به آن دسته اشخاص بی اعتقاد و بدون باور نسبت به نظام و انقلاب اسلامی است که چشم به خارج کشور دوخته و تصور می کنند زندگی شان دست دشمنان است و بر آن اساس معادلات و داد و ستد و فعالیت های اقتصادی خود را تنظیم می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان این که شیوه صحیح مصرف و پرهیز از اسراف از شاخصه های اصلی اقتصاد مقاومتی است، گفت: با توجه به امکانات بسیار خوبی که از لحاظ منابع نفتی ، موقعیت جغرافیایی و نیروی انسانی در ایران وجود دارد می توان با برنامه ریزی زمینه پیشرفت روز افزون کشور را فراهم کرد.
وی اضافه کرد: باید با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و تقویت بنگاه های تولیدی داخلی، زمینه صادرات بیشتر کالا را فراهم کرد و از واردات کالاهای غیر ضروری پرهیز نمود.
542/634
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن