تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819719939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول : هویت دستگاه قضایی پیگیری امر عدالت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول : هویت دستگاه قضایی پیگیری امر عدالت است کرمانشاه - ایرنا - معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: ماموریت اصلی دستگاه قضایی پیگیری امر عدالت است و برای رسیدن به این هدف باید تلاش کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈهادی صادقیˈ سه شنبه شب در جمع اهالی شهرک آبادانی و مسکن در مسجد حضرت زینب (س) افزود: تامین و برقراری عدالت کاری بسیار سخت و دشوار است ولی قوه قضاییه همه توان خود را برای تامین و برقراری عدالت در جامعه بکار گرفته است.
وی با بیان اینکه پیگیری عدالت یعنی دنبال هدفی که از کتب آسمانی گرفته شده است، تاکید کرد: هدف از ارسال پیامبران نیز اقامه قسط و عدل بوده که همین هدف را هم قوه قضاییه دنبال می کند.
حجت الاسلام صادقی اظهار کرد: می دانیم تحقق عدالت 100 درصدی در جامعه امکان پذیر نیست و این به دلیل ضعف ظرفیت های بشر و جهان امروزی است بنابراین نباید انتظار عدالت تام در دنیا داشته باشیم چون این غیرممکن است و در اراده بشر نیست.
معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان این که در دنیا به اندازه ای که توان داریم باید در راه عدالت تلاش کنیم، گفت: عدالت جزء اموری است که وجوه مختلف دارد و عدالت فقط برابری و مساوات نیست.
به گفته وی، امروز بی عدالتی در دنیا حاکم است بطوری که در موضوع هسته ای دشمنان نظام اسلامی برای خود می خواهند برای ایران اسلامی نمی خواهند و این اوج بی عدالتی است.
وی خاطرنشان کرد: آنها می خواهند فناوری و غنی سازی داشته باشند و انرژی هسته ای در انحصار خودشان باشد پس اگر ایران وارد این موضوع شود انحصار غرب شکسته خواهد شد و لذا در این زمینه کارشکنی می کنند.
وی یادآور شد: ما نمی توانیم به دشمنان اعتماد کنیم زیرا رهبری معظم می گویند دشمن قابل اعتماد نیست این سخن قرآن است.
ک/29102/567 ** 1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن