تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819760438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هویت دستگاه قضایی پیگیری امر عدالت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هویت دستگاه قضایی پیگیری امر عدالت است کرمانشاه - ایرنا - معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: ماموریت اصلی دستگاه قضایی پیگیری امر عدالت است و برای رسیدن به این هدف باید تلاش کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈهادی صادقیˈ سه شنبه شب در جمع اهالی شهرک آبادانی و مسکن در مسجد حضرت زینب (س) افزود: تامین و برقراری عدالت کاری بسیار سخت و دشوار است ولی قوه قضاییه همه توان خود را برای تامین و برقراری عدالت در جامعه بکار گرفته است.
وی با بیان اینکه پیگیری عدالت یعنی دنبال هدفی که از کتب آسمانی گرفته شده است، تاکید کرد: هدف از ارسال پیامبران نیز اقامه قسط و عدل بوده که همین هدف را هم قوه قضاییه دنبال می کند.
حجت الاسلام صادقی اظهار کرد: می دانیم تحقق عدالت 100 درصدی در جامعه امکان پذیر نیست و این به دلیل ضعف ظرفیت های بشر و جهان امروزی است بنابراین نباید انتظار عدالت تام در دنیا داشته باشیم چون این غیرممکن است و در اراده بشر نیست.
معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه در دنیا به اندازه ای که توان داریم باید در راه عدالت تلاش کنیم، گفت: عدالت جزء اموری است که وجوه مختلف دارد و عدالت فقط برابری و مساوات نیست.
به گفته وی، امروز بی عدالتی در دنیا حاکم است بطوری که در موضوع هسته ای دشمنان نظام اسلامی برای خود می خواهند برای ایران اسلامی نمی خواهند و این اوج بی عدالتی است.
وی خاطرنشان کرد: آنها می خواهند فناوری و غنی سازی داشته باشند و انرژی هسته ای در انحصار خودشان باشد پس اگر ایران وارد این موضوع شود انحصار غرب شکسته خواهد شد پس ممانعت می کنند.
وی اضافه کرد: در دنیایی که رژیم صهیونیستی می تواند اورانیوم بسازد و بیش از 90 درصد را برای دستیابی به بمب اتم غنی سازی کند دستیابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای جرم است و این عدالت آمریکایی است.
صادقی افزود: در این دنیای دیوانه و بی قانون، ما جز استمرار بر طریق حق و اعتماد به خداوند متعال، توسل به اهل بیت (ع) و تمسک به قرآن راه دیگری برای پیشبرد اهداف خود نداریم.
وی یادآور شد: ما نمی توانیم به دشمنان اعتماد کنیم زیرا رهبری معظم می گویند دشمن قابل اعتماد نیست این سخن قرآن است.
وی گفت: اینک بر خود می بالیم رهبری آگاه داریم که دشمن و ترفندهایش را خوب می شناسد و راه مقابله با آن را به ما نشان می دهد.
صادقی افزود: مردم خوب و فهیمی هم داریم که پشتیبان این نظام و در خط ولایت فقیه هستند و با اتکای به خداوند متعال در برابر دشمنان استقامت و ایستادگی می کنند.
وی با بیان اینکه مقاومت مهمترین رمز پیروزی ما علیه دشمن است، اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت و ایستادگی دشمن را به خاک مذلت نشاندیم.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام صادقی سپس بصورت چهره به چهره به بررسی مسایل و مشکلات حوزه قضایی مردم پرداخت و برای حل این مشکلات و پیگیری آنها در پایان سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمانشاه قول مساعد داد.ک/2
9102/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن