تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819490987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دادگستری گیلانغرب: حذف اطاله دادرسی از اولویت های دستگاه قضایی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس دادگستری گیلانغرب: حذف اطاله دادرسی از اولویت های دستگاه قضایی است گیلانغرب - قصرشیرین - ایرنا - رییس دادگستری گیلانغرب گفت: حذف اطاله دادرسی در راستای کم نمودن فرایند رسیدگی به پرونده های دادگستری همواره از اولویت های دستگاه قضایی بوده است.


ˈنریمان شفیعیˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این شهرستان اقدامات موثری در این خصوص صورت گرفته بطوریکه هماکنون تعداد پرونده های موجود در شعبه 101 به 83 پرونده و در دادگاه حقوقی به 67 پرونده کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: آمار پرونده های موجود در دادگاه انقلاب این شهرستان به صفر رسیده است و همه امور مربوط به رسیدگی به پرونده ها بروز انجام می شود.
شفیعی گفت: نهادینه شدن احساس عدالت بگونه ای که همه شهروندان حلاوت عدالت را بچشند و دستگاه قضایی شهرستان را ملجا و پناهگاه خود بدانند و این باور را داشته باشند که مظلوم در دادگستری احساس قدرت و ظالم احساس یاس ونا امیدی کند، در اولویت دستگاه قضایی است.
رییس دادگستری گیلانغرب اظهار کرد: توجه جدی به حفظ حقوق عمومی و حفظ حقوق بیت المال و مبارزه قاطع و جدی با مخلان نظم و آسایش عمومی و مفاسد اقتصادی خرد و کلان از دیگر اولویت های دستگاه قضایی است.
وی اجرای برنامه های آموزش حضوری برای اعضای شوراهای حل اختلاف به تعداد 50 ساعت در طول سال را بمنظور ارتقای بینش قضایی شهرستان، از دیگر برنامه های دادگستری اعلام کرد.
شفیعی یادآور شد: امنیت و آسایش جامعه مرهون خون پاک شهدا و فداکاری های ایثارگران و زحمات شبانه روزی دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضایی و همکاری خوب مردم است.
وی از انجام تمهیدات لازم بمنظور اجرای برنامه های پیش بینی شده در سفر حجت الاسلام والمسلمینˈ پنجعلی حصاریˈ معاون قضایی رییس قوه قضاییه به شهرستان خبرداد.
به گفته وی، علاوه بر برنامه استقبال مردمی در ورودی شهر، ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای شهرستان و حضور در جلسه شورای اداری، رسیدگی به مسایل و مشکلات حوزه قضایی و دیدار کارکنان وقضات دادگستری با ایشان را نیز در برنامه داریم.
وی گفت: امیدواریم بتوانیم بخوبی از این سفر و همچنین حضور رییس قوه قضاییه در استان کرمانشاه نهایت بهره را ببریم.ک/3
7398/9102
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن