تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803612282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهبری مخازن پیچیده هیدروکربوری ازافتخارات مهندسان مناطق نفتخیز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بورد: راهبری مخازن پیچیده هیدروکربوری ازافتخارات مهندسان مناطق نفتخیز است اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: مدیریت و راهبری مخازن پیچیده هیدروکربوری و بومی سازی تجهیزات راهبردی صنعت نفت از افتخارات مهندسان این شرکت است.


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، حمید بورد در مراسم گرامیداشت روز ملی مهندسی در این شرکت اظهار کرد: تاریخ مناطق نفتخیز جنوب پس از پیروزی انقلاب اسلامی مملو از افتخاراتی است که با روحیه خودباوری و ایمان کارکنان این شرکت حاصل شده است.
وی با بیان اینکه توان مهندسی کارکنان این شرکت در دنیا شناخته شده است، افزود: با وجود این که در بیشتر کشورهای نفتخیز مدیریت مخازن از سوی شرکت های خارجی انجام می شود اما این مهم در کشور ما به دست مهندسان توانمند داخلی صورت می گیرد.
عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران به پیشرفت های داخلی در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت اشاره کرد و گفت: در گذشته نه چندان دور ساده ترین قطعات مورد نیاز این صنعت از خارج کشور وارد می شد در حالی که امروز به همت مهندسان و کارشناسان متعهد داخلی به بالاترین سطح از بومی سازی قطعات و تجهیزات کاربردی صنعت نفت یعنی ساخت کامل توربین های گازی، پمپ های فرآیندی و کمپرسورها دست یافته ایم.
بورد اظهار کرد: هم اکنون در مدیریت فنی مناطق نفتخیز جنوب بیش از یک هزار و ٥٠٠ نفر نیروی متخصص و فنی فعالیت می کنند که از سرمایه های این شرکت محسوب می شوند.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ادامه، پنجم اسفند سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز ملی مهندسی را به مهندسان صنعت نفت تبریک گفت.
در این مراسم مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت نفت جنوب با گرامیداشت روز ملی مهندسی، فعالیت ها و ماموریت های این کانون را تشریح کرد.
مراد کمالی گفت: هم اکنون حدود ٨٠٠ نفر از مهندسان صنعت نفت جنوب از مقاطع تحصیلی کاردانی تا دکتری در این کانون عضویت دارند که در راستای ماموریت های ابلاغی از سوی سازمان بسیج مهندسین استان خوزستان فعالیت می کنند.
وی افزود: اعضای این کانون بر اساس اهداف سازمان بسیج مهندسین در پنج کارگروه انرژی، صنعت و معدن، عمران و ابنیه، ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشاورزی و منابع طبیعی سازماندهی شده اند و فعالیت های آنها در محور های علمی و پژوهشی، فرهنگی و حفظ و انسجام دنبال می شود.
مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت اظهار کرد: بسیجی منشاء خیر است و به عنوان سرباز ولایت در همه عرصه ها حضور دارد بنابراین باید بیش از پیش از تفکر جهادی در صنعت نفت استفاده شود.
کمالی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه مهندسی کشور گفت: وجود روحیه جهاد و ایثار همراه با اصول مهندسی همواره و در مقاطع مختلف باعث انجام کارها به بهترین نحو شده است که نمونه های بارز آن را در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم.
در این مراسم مدیر سازمان بسیج مهندسین استان خوزستان با بیان این که ٩ هزار و ٥٠٠ نفر عضو این کانون هستند گفت: هدف اصلی این سازمان توانمند سازی جوانان و دانش آموختگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است.
سرهنگ مسعود خاکی افزود: مهمترین برنامه های این کانون برای تحقق این هدف برگزاری دوره های عملی و کارگاهی برای ورود جوانان به بازار کار است و تا کنون دوره های متعددی به خصوص در زمینه مکانیک برگزار شده است.
در پایان این مراسم از طرف کانون بسیج مهندسین صنعت نفت جنوب از خدمات سرهنگ خاکی مدیر سازمان بسیج مهندسین استان خوزستان که به افتخار بازنشستگی نائل شده است، تقدیر شد.
همچنین منصور نصاری پور، امین کوهگرد، سعید کوتی، جاسم دیناورند، آرش تبوک، محمد نوری ممبینی، نجم بالدی، فرخ ناصری کریموند، سیدمحمدرضا سیدصدر، عبدالاله حمادی، حسین رجبعلی پور، رحیم وقف، حبیب رضا نظرزاده، غلامرضا یوسفی، سیروس حیدری، علیرضا کریمی، کریم خسافی، داریوش جوادی، محسن قاسمی قاسموند، غریب خدایار، ناصر روزبهی و سلطان کمالی به عنوان مهندسین بسیجی صنعت نفت جنوب برگزیده و با اهدای لوح، تقدیر شدند. ک/1
7162
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن