تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح تعویض کنتورهای فرسوده آب در جنوب شرق تهران اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح تعویض کنتورهای فرسوده آب در جنوب شرق تهران اجرا شد ورامین- ایرنا – معاون درامد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران از اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده آب در شهرستان های محدوده فعالیت این شرکت خبر داد .


سید عزت الله موسوی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : این طرح به منظور بهینه سازی روند تولید،توزیع و مصرف آب اجرا شده و طی آن کنتور های استاندارد جایگزین کنتورهای فرسوده می شوند .
وی گفت : اجرای این طرح طی یازده ماه گذشته با جدیت در شهرستان های جنوب شرقی استان تهران اجرای شده و تا کنون 5 هزارو 685 فقره کنتوراز کار افتاده تعویض شده است .
وی افزود : یکی از مهمترین سیاست های شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران ، تعویض تمامی کنتورهای فرسوده است و تلاش می شود با ادامه این طرح تمامی کنتورهای محدوده شهرستان های ورامین ، پیشوا ، قرچک و پاکدشت نوسازی شوند.
وی بیان داشت : اجرای این طرح باعث می شود که از میزان هدررفت آب جلوگیری و در مصرف این مایه حیات صرفه جویی شود ضمن این که محاسبه دقیق مصرف آب بها نیز موجب ارتقای رضایت مشترکان خواهد شد .
تهرام564/7254
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن