تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802786028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری تهران ملزم به ایجاد جایگاه های سوخت رسان کوچک شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران شهرداری تهران ملزم به ایجاد جایگاه های سوخت رسان کوچک شد تهران بزرگ - ایرنا - اعضای شورای اسلامی شهر تهران، با تصویب یک فوریت طرحی، شهرداری را ملزم به تسهیل ایجاد جایگاه های سوخت رسانی کوچک با حداکثر دو دستگاه پمپ بنزین و گاز در سطح کلانشهر تهران و حریم آن کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران امروز(سه شنبه) در سالن شورای شهر تهران برگزار شد و اعضای شورا میزبان ˈبیژن نامدار زنگنهˈ وزیر نفت بودند.
وی در این جلسه در خصوص سوخت کلان شهر تهران، حمل و نقل عمومی و اصلاح ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران و انتظارات وزارت نفت از شورای شهر کمک های شورای شهر سخن گفت.
اعضای شورای شهر در این جلسه لایحه مجوز تسهیلات تشویقی عدم دریافت 50 درصد جرایم دیرکرد را بررسی و تصویب کردند.
همچنین اعضای شورای شهر با رای به یک فوریت طرحی به منظور تسهیل در شرایط سوختگیری خودروها و جلوگیری از اتلاف زمان، انرژی و صرفه جویی در هزینه های مترتبه، توزیع بهینه مناسب و آسان سوخت برای خودروها و توزیع متقارن جایگاه های سوخت رسانی، شهرداری تهران را ملزم به ایجاد جایگاه های سوخت رسانی کوچک، در سطح کلان شهر تهران و حریم آن کردند.
اعضای شورای شهر نیز در این جلسه پس از شنیدن سخنان وزیر نفت نظرات خود را بیان کردند.
بر اساس این گزارش، ˈمحمدمهدی تندگویانˈ عضو شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه تعامل خوب دولت و شورای شهر را موجب حرکات سازنده در شهر تهران دانست.
وی با بیان اینکه استان های جنوبی کشور مدعی هستند که از این ثروت و سوخت محروم هستند، اظهار داشت: هیچ کس به اندازه مردم تهران محروم تر از این سوخت نیست و محرومیت تنفسی که در تهران حاکم است در هیچ جای دیگر حاکم نیست.
وی گفت: در تهران روزانه 8 نفر از شهروندان به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند.
تند گویان با بیان اینکه باید در موضوع سوخت شفاف سازی شود، افزود: در زمینه خودروها نیز با مشکلاتی روبرو هستیم که این موضوع باید مورد توجه دولت و مسئولان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه روزانه 6 هزار تن زباله در تهران تولید می شود، پیشنهاد داد: وزارت نفت پالایشگاهی برای تبدیل زباله های تهران به فرآورده های نفتی ایجاد کند.
وی همچنین با بیان خطر زلزله شهر تهران و خطر شبکه های گازی و خطوط اصلی آن در زمان زلزله اظهار امیدواری کرد: در این زمینه تمهیدات لازم پیش بینی شود.
* تهران در 330 روز گذشته تنها 190 روز هوای سالم داشت
ˈاحمد دنیامالیˈ رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه با بیان اینکه نباید با آمارها مردم را نگران کنیم گفت: باید واقعیت ها را به مردم اعلام کرد.
وی کم فروشی جایگاه های پمپ بنزین را از جمله گلایه های مردم برشمرد افزود:
مستندات کم فروشی نیز از طریق رسانه ملی پخش شده است.
دنیا مالی با اشاره به اینکه درحال حاضر با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم اظهار داشت: با وجود اینکه منابع دولت محدود، نباید توقع داشت که ظرف دو سه سال این مشکلات رفع شود.
وی پیشنهاد کرد: یکی از معاونین وزیر نفت برای پیگیری عملیاتی شدن مصوبات به شورای شهر و شهرداری معرفی شده تا با تشکیل کارگروه ویژه مشکلات شهر تهران پیگیری شود.
* شهر تهران با کمبود 160 جایگاه بنزین مواجه است
ˈرحمت الله حافظیˈ رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران نیز در این جلسه با بیان اینکه وزارت نفت برای توسعه جایگاه های عرضه بنزین اقدامات لازم را انجام دهد خاطر نشان کرد: از اینکه دولت پس از سال ها تکلیف خود را در بحث حمل و نقل بر عهده گرفت تشکر می کنم.
وی هوای پاک را موجب بقای انسان و آلودگی هوا را موجب قتل انسان دانست و گفت: سالانه سه میلیون نفر در دنیا به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند.
حافظی همچنین افزود: در سال جاری مصرف گازوئیل با رشد قابل توجهی نسبت به گذشته به 61 درصد رسید.
* رفع آلودگی هوا یکی از دغدغه های شورای شهر تهران است
ˈمحمد حقانیˈ عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه افزود:آلودگی هوا نگران کننده است و جامعه شهری تهران را تهدید می کند.
وی گفت: دولت پیشین تصمیم گرفت برای خودکفایی در امر سوخت بنزین بخشی از تولید آن را در پالایشگاه های پتروشیمی انجام دهد که این امر نه تنها صرفه اقتصادی نداشت بلکه آلودگی ناشی از آن سلامت مردم را تهدید کرد.
وی همچنین با اشاره به افزایش نیروهای مازاد در دولت گذشته در وزارت نفت گفت: دولت یازدهم این مشکلات را برطرف کند.
حقانی همچنین با اشاره به میدان گاز مشترک پارس جنوبی با کشور قطرگفت: قطری ها سالها قبل از ما شروع به استخراج کردند و دولت قبل در این حوزه کار چشم گیری انجام نداده است.
* خیابان بهبودی به زودی تغییر نام می دهد
ˈمجتبی شاکریˈ عضو شورای شهر تهران نیز با اشاره به تماس های شهروندان و استعلام خیابان بهبودی افزود: این نام از نام فردی گرفته شده در دوران پهلوی مسوولیت داشته و در خاطرات فردوست نیز به آن اشاره شده است.
شاکری گفت: این نام به زودی در کمیسیون نامگذاری تغییر می کند.
*چاره ای برای خانه های متروک تهران اندیشیده شود
ˈمرتضی طلاییˈ عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران نیز در این جلسه با بیان تذکری خاطر نشان کرد: خانه های متروک در تهران محلی برای تجمع معتادان شده و مشکلاتی را برای شهروندان ایجادکرده است.
وی گفت: شهرداری باید برای این موضوع و خانه های متروک فکری کند.
ˈاحمد مسجد جامعیˈ رییس شورای شهر نیز از وی خواست تا این تذکر به صورت کتبی به هیات رییسه ارائه شود.
* برج سازی در مقابل کهف الشهدا در ولنجک متوقف شود
ˈمجتبی شاکریˈ عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران نیز در این جلسه با اشاره به ساخت و ساز در مقابل کهف الشهدا در ارتفاع 1800 متری، گفت: باید جلوی این ساخت و ساز هرچه سریعتر گرفته شود.
وی با بیان اینکه این موضوع را در آذرماه گذشته تذکر داده بودم افزود: در خصوص این ساخت و ساز غیرمجاز تذکری دادم اما هیچ تاثیری نداشت و هیچ اتفاق جدیدی در این منطقه نیفتاده و همچنان برج سازی روبروی کهف الشهدا در ارتفاع 1800 متر ادامه دارد.
تهرام/7244/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن