تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819047755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تراکتورهای ایرانی یک میلیون هکتار از اراضی کنیا را شخم می زنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشاور رییس جمهوری کنیا/ تراکتورهای ایرانی یک میلیون هکتار از اراضی کنیا را شخم می زنند تبریز - ایرنا - مشاور رییس جمهوری کنیا گفت: دولت این کشور قصد دارد یک میلیون هکتار از اراضی این کشور را زیر کشت ببرد و برای این امر نیاز به تولیدات تراکتورسازی ایران دارد.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی تراکتورسازی ایران، ˈ راچور سوگ ˈ در بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران افزود: کیفیت و قیمت تولیدات تراکتورسازی ایران مسوولان کنیایی را مجاب کرده که برای زیر کشت بردن زمین های کشاورزی خود از تولیدات این مجموعه استفاده کنند.
وی یادآوری کرد: در مرحله نخست این طرح خرید 300 دستگاه تراکتور در برنامه کاری مسوولان کنیا قرارگرفته است.
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز در این بازدید گفت: کنیا دروازه ورود جنوب شرقی آفریقا محسوب می شود و در کنار این موقعیت راهبردی، زمین های کشاورزی حاصل خیز و منابع مورد نیاز برای این امر این کشور را به عنوان بازاری جدید برای تراکتورسازی ایران تبدیل می کند.
ابوالفتح ابراهیمی افزود: در مرحله نخست همکاری با این کشور، تراکتورسازی ایران با ارسال 300 دستگاه تراکتور به کنیا اقدام به ارزیابی بازار این کشور و کشورهای همجوار خواهد کرد.
وی با اشاره به همجواری کنیا با هفت کشور آفریقایی و وجود قوانین بازار آزاد میان این کشورها یادآوری کرد: مسوولان کنیا درخواست احداث خط تولید تراکتور در این کشور را ارایه کرده اند که در صورت مثبت بودن ارزیابی ها از بازار این منطقه، راه اندازی خط تولید نیز در سیاست کاری گروه تراکتورسازی ایران قرار می گیرد.
ابراهیمی تاکید کرد: در صورت توافق برای احداث خط تولید، تراکتورسازی فقط از برند و فناوری خود که آوازه ای جهانی دارد به عنوان سرمایه و آورده استفاه می کند و بقیه سرمایه گذاری ها بر عهده طرف کنیایی خواهد بود.
وی راه اندازی خط تولید در کنیا را توفیقی برای صنعت کشور دانست و گفت: راه اندازی خط مونتاژ در کنیا می تواند به نفع اقتصاد، صنعت و قطعه سازان کشور باشد.
7240/587/ 1495
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن