تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818842470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین وثیقه بانکی مشکل اصلی فعالان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تامین وثیقه بانکی مشکل اصلی فعالان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است گچساران - ایرنا - رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تامین وثیقه ضمانت و سهم آورده برای دریافت تسهیلات بانکی مهمترین مشکل فعالان کشاورزی در این استان است.


علی بخش شجاعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پذیرش اسناد املاک روستایی از سوی بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات راهکاری برای کاهش مشکلات فعالان بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است.
وی اظهار کرد: واگذاری زیرساخت های احداث شده از سوی بخش دولتی به فارغ التحصیلان کشاورزی از برنامه های در دست اجرای این سازمان برای حمایت از فارغ التحصیلان کشاورزی این استان است.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون 950 فرصت شغلی برای فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی این استان در بخش های دامپروری، کشاورزی و شیلات ایجاد شده است.
شجاعی ابراز کرد: 58 در صد از فارغ التحصیلان کشارزی کهگیلویه و بویراحمد جویای کار هستند.
وی تعداد اعضای نظام مهندسی کشاورزی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد را دو هزار و 900 نفر برآورد کرد و افزود: 91 در صد از این اعضا دارای مدرک کارشناسی و 9 در صد دارای مدرک تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترا هستند.
8143/566
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن