تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815567993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدیدهای دوره ای از منابع انرژی لازم و ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازدیدهای دوره ای از منابع انرژی لازم و ضروری است سنندج - ایرنا - مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کردستان گفت: در راستای شناسایی آسیب ها و نقاط قوت منابع انرژی در سطح استان، بازدیدهای دوره ای از این منابع بسیار حایز اهمیت و ضروری است.


به گزارش ایرنا، مراد جعفری روز دوشنبه در کارگروه انرژی و آب شورای پدافند غیرعامل استان کردستان افزود: هدف از این بازدیدها شناسایی نقاط ضعف و قوت و آسیب شناسی و رفع نواقص احتمالی برای تقویت زیر ساخت های ایمنی در این حوزه است.
وی شناسایی و اولویت بندی مراکز طبقه بندی شده و اجرای برنامه های طرح های پدافند غیرعامل به منظور کاهش آسیب پذیری مراکز و تاسیسات در استان برای مدیریت آنها در زمان بحران و شرایط اضطراری را خواستار شد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان گفت: ارتقا ضریب ایمنی منابع حیاتی آب و انرژی در بحث پدافند غیر عامل در برابر تهدیدات و اقدامات احتمالی دشمنان ضروری است.
به گفته وی تقویت زیرساخت های حوزه آب و انرژی و ارائه راهکارهای تخصصی و کارشناسی متناسب با ویژگی های اقلیمی و جغرافیایی استان و نیز پیش بینی اقدامات بازدارنده در مقابله با تهدیدات و تحرکات نظامی دشمن در این حوزه بسیار حایز اهمیت است.
جعفری خواستار مشارکت بیشتر و سازنده دستگاه های اجرایی استان عضو این کارگروه در راستای حفظ زیرساخت ها و تداوم چرخه خدمات جایگزین در این حوزه شد.
وی اطلاع رسانی شفاف، مطمئن به جامعه و ایجاد آرامش روانی برای مردم در زمان وقوع تهدیدات احتمالی و نیز چگونگی تداوم چرخه خدمات حوزه انرژی در شرایط اضطراری را بسیار حائز اهمیت دانست.
جعفری در ادامه بر لزوم تدوین و ابلاغ طرح جامع مقابله با تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن و نیز پیش بینی و طراحی تمرینات و رزمایش های دوره ای برای حفظ و ارتقاء آمادگی لازم بخش های مختلف در حوزه انرژی در استان تاکید کرد.
جعفری بیان کرد: باید به سمت شناسایی تهدیدات نوین و شناسایی اقدامات مقابله ای با این تهدیدات منطبق با آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه حرکت کرد.
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کردستان افزود: بر اساس اهمیت موضوع و در راستای جلسات شورای پدافند غیرعامل در شهرستان های مریوان، سروآباد کمیته پایش تهدیدات قرارگاه زیستی در بهمن سال جاری برگزار و تصمیمات مورد نیاز اتخاذ و بزودی با همکاری اعضای این جلسات اجرایی می شود.
وی همراهی و تعامل فعالان رسانه ای را برای ترویج برنامه های پدافند غیر عامل بسیار ضروری خواند و بر آن تاکید کرد.ک/2
533/7354
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن