تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802351672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری کارگاه های آموزشی مدیریت منابع آب ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز پرند:
برگزاری کارگاه های آموزشی مدیریت منابع آب ضروری است
کرج - خبرگزاری مهر: معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به محدودیتهای منابع آبی کشور گفت: برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی کوتاه مدت در دستور کار سازمان فنی و حرفه ای کشور قرار گرفته است.



به گزارش خبرنگار مهر، کورورش پرند در کارگاه آموزشی مدیریت آب که ظهر دوشنبه در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور برگزار شد، اظهار داشت: ارائه آموزشی های مدیریتی در حوزه آب در دستور کار سازمان قرار گرفته است. وی گفت: با توجه به اینکه این سازمان متولی اصلی آموزش مهارتهای کوتاه مدت است و در بخش آب نیز با محدودیت منابع مواجه هستیم ضرورت برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت بیش از پیش احساس می شود و آموزش مدیریت منابع آبی در برنامه کاری این سازمان قرار دارد. پرند تدوین نقشه راه و استانداردهای لازم در حوزه آموزش مدیریت منابع آب، استاندارد های شغلی مدیریت منابع آب، مدیریت منابع آب با اولویت مناطق کم آب را از جمله برنامه های کشور برای تقویت نظام مدیریت منابع آب برشمرد.

پرند با اشاره به کارگاه آموزش بین المللی مدیریت منابع آب در کرج افزود: استمرار چنین کارگاه هایی با حضور کارشناسان دیگر کشورها نقش مهمی در بهبود مدیریت منابع آب کشور دارد. رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ادامه داد: امروز در جهان یک سیستم یکپارچه در زمینه مدیریت منابع آب طراحی و برنامه ریزی شده که مهمترین رکن این سیستم، بحث آموزش های مهارتی و آموزش مربیان و کارآموزان دراین زمینه است.

وی با اشاره به تشکیل دوره ها و کارگاه های آموزشی در کشور با حضور کارشناسان شرکت بین المللی "فستو" اظهار داشت: این موضوع از این لحاظ دارای اهمیت است که بتوانیم با استفاده از توان علمی و تجارب دیگران برای برون رفت ازبحران آب در کشور چاره جویی کنیم. در حوزه آب با چالش و بحران مواجه ایم

همچنین معاون پژوهشی و برنامه ریزی سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور نیز در این کارگاه آموزشی بین المللی گفت: بحران و چالش ها در بخش آب کشور سبب شد تا با همکاری شرکت بین المللی فستو این کارگاه آموزشی برای دستیابی به دانش و مهارت های مدیریت منابع آب برگزارشود.

یدالله مهرعلیزاده افزود: معرفی مهارت های مدیریت آب و رفع چالش ها برای تامین آب آشامیدنی سالم از محورهای این کارگاه آموزشی است.

به گفته وی در این کارگاه آموزشی شرکت کنندگان با برنامه جدید با نام "آکوواترونیک - مهارت های مدیریت منابع آب" آشنا می شوند.

مهر علیزاده آشنایی با سامانه اکتشافی زیست محیطی برای مدیریت آب، گام های اصلی در تصفیه آب و فاضلاب و آسیب شناسی مدیریت منابع آب را از جمله موضوع های مورد بررسی در این کارگاه آموزشی برشمرد.
  کارگاه آموزشی بین الملل "ˈمدیریت منابع آب"ˈ با حضور 200 تن از مدیران، مهندسان، تکنسین ها، مربیان و مدرسان بخش آب از امروز دوشنبه به مدت سه روز در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی حرفه ای کشور در کرج آغاز به کار کرد.


۱۳۹۲/۱۲/۵ - ۱۸:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن