تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819545210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درآمد و امکانات واحدهاي علوم و تحقيقات در مسير مناسب هزينه و هم افزايي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۱۱ب.ظ)
مهندس هاشمي : درآمد و امکانات واحدهاي علوم و تحقيقات در مسير مناسب هزينه و هم افزايي مي شود معاون عمران و توسعه واحد علوم و تحقيقات گفت: امکانات مالي واحدهاي علوم و تحقيقات در سطح مطلوبي قرار دارد و مي توانند ساختمان هاي آموزشي مدنظر خود را خريداري کرده و يا اقدام به ساخت آن ها کنند. ولي بهتر است که حداکثر استفاده از فضاهاي موجود در واحد هاي اصلي همجوار هر استان داشته باشند و بعد به سمت ساخت و ساز جديد در سايت هاي جداگانه بروند.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس محسن هاشمي از برنامه ريزي مدون و کار کارشناسي براي ساماندهي به فضاها و ساختمان هاي آموزشي واحدهاي علوم و تحقيقات کشور خبرداد و با بيان اين مطلب که اکثر واحدهاي علوم و تحقيقات در مراکز استان ها واقع شده اند، افزود: در مراکز استان ها ، سايت هاي دانشگاهي خوبي با مساحت بالا و ساختمان هاي متعدد وجود دارد ، بر اين اساس به واحدهاي علوم وتحقيقات توصيه مي شود در گام اول براي تأمين فضاهاي آموزشي متناسب با دانشجويان خود با واحدهاي مرکز استان خود تعامل کنند و از امکانات آنها استفاده کنند.
معاون عمران و توسعه واحد علوم و تحقيقات گفت: واحدهاي علوم و تحقيقات براي خريد و يا اجاره ساختمان آموزشي بايد ابتدا از واحدهاي استان خود اقدام کنند، زيرا برخي واحدهاي مراکز استان به دليل کمبود دانشجو با مشکلات مالي روبرو هستند و بهتر است خريد و يا اجاره ساختمان هاي آموزشي اين واحد ها از بيرون از سيستم دانشگاه صورت نگيرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومي واحد علوم و تحقيقات، مهندس هاشمي با بيان اين مطلب که واحدهاي علوم و تحقيقات براي ساخت و ساز ساختمان هاي آموزشي از سايت هاي فعلي استفاده کنند تا امکانات موجود به بهترين شکل مورد استفاده قرار گيرد، تصريح کرد: معاونت عمران و توسعه واحد علوم و تحقيقات با برنامه ريزي هاي دقيق و منظم سعي دارد تا اموال واحدهاي علوم و تحقيقات در مسير مناسبي هزينه و امکانات آن ها نيز هم افزايي شود، بر اين اساس در نشست هاي آتي که با اين واحدها خواهيم داشت برنامه مدوني براي ادامه روند کار ارائه خواهد شد.
وي تاکيد کرد: ساخت و ساز در خارج از اين سايت ها به نفع دانشگاه آزاد اسلامي نخواهد بود و لذا اين گونه ساخت و سازها بررسي شده و اگر به ضرر دانشگاه باشد از آن جلوگيري خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن