تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802756079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رويكرد جديد انجمن سينماي جوانان ايران‌اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
رويكرد جديد "انجمن سينماي جوانان ايران‌"اعلام شد
رويكرد جديد انجمن سينماي جوانان ايران از سوي "حبيب ايل بيگي "مديرعامل انجمن در جلسه معارفه‌ معاون فرهنگي و آموزش اعلام شد.


به‌گزارش حوزه سینمای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان، مراسم معارفه سعيد پوراسماعيلي، معاون‌ فرهنگي و آموزش انجمن با حضور اعضاي هيئت مديره و مديران وهمكاران انجمن سينماي جوان برگزار شد.

درابتداي اين نشست مديرعامل انجمن سينماي جوان با اشاره به استراتژي جديد انجمن گفت : چشم انداز سينماي جوان ابتدا فعاليت در ايران، كشورهاي اسلامي و فارسي زبان و سپسجهان را در برمي گيرد .

هدف اصلي فعاليت انجمن سينماي جوان تقويت سينماي ملي ازطريق ترويج باورها، فرهنگ و اخلاق و ارزشهاي اسلامي است. اهتمام در اشتغال پايداربراي فيلمسازان و عكاسان، تثبيت جايگاه فيلم كوتاه بعنوان سينماي آينده و فراهمكردن تشكلي از فيلمسازان جوان فيلم كوتاه براي حضور در عرصه توليدو عرضه اقتصاديفيلم و عكس زير اهداف اين رويكرد جديد خواهد بود .
 
اوادامه داد:به همين منظور استراتژي هاي مختلفي پيش بيني شده كه مهمترين آن در تغيير سياست‌هاي آموزشي است. بر خلاف دوره گذشته كه همه امور در ستاد مركزي انجمن متمركزشده بود بنا داريم در اين دوره سياستگذاري در مركز انجام شود و اجرا و عمليات آن‌غير متمركز باشد.

 اقدام در جهت كاهش تصدي گري و واگذاري امور اجرايي به بخشهاي غيردولتي انجمن ها و مراكز ديگر ، هدايت و حمايت فيلمسازان فيلم كوتاه و عكاسان بامحوريت توليد حرفه اي با رويكرد عرضه در بازار فيلم و عكس به منظور كسب درآمد برايعكاسان و فيلمسازان و بهره گيري از كمك سازمان‌ها و نهادها خواهد بود كه مهمتريناستراتژي انجمن ، كشف استعدادها در سطح كشور و ارتقا مهارت هنرجويان و فيلمسازان‌خواهد بود.

ايل بيگي راهكاري را كه براي رسيدن به اينهدف اختيار شده چنين تشريح كرد: راهكارهاي مختلفي وجود دارد كه مهمترين آن شيوهآموزشي انجمن است.

او درباره اهميت آموزش در انجمن گفت: باتوجه به رويكرد جديدي كه در زمينه آموزش انجمن سينماي جوان اتخاذ شده و در عين حالبراي اينكه بتوانيم از همكاري صاحبنظران با نگاهي نزديك به اين رويكرد بهره مندشويم، از آقاي پور اسماعيلي دعوت كرديم به انجمن بازگردند.

او از تلاش هاي سعيد ربيعي، معاون پيشينآموزش تقدير كرد و گفت: چشم اندازها و سياست هاي انجمن را بعد از مذاكره باصاحبنظران مختلف تنظيم كرده ايم. همچنين در بخش آموزش، كشف استعدادها در سطح كشور وارتقاي مهارت هنرجويان و فيلمسازان جزو برنامه هاي جدي است.

 براي ارتقاي مهارتهنرجويان و فيلمسازان راه هاي بسياري است؛ اما شيوه آموزش فعلي جوابگوي نياز موجودنيست و به ادعاي مدرسان و هنرجويان، تكرار گذشته است.

او ادامه داد: طي صحبت هايي كه باآقاي پور اسماعيلي داشتيم، درباره اين موضوع صحبت كرديم كه چه شيوه و روشي اتخاذشود تا در زمينه آموزش پيشرفت داشته باشيم. او در زمينه انتخاب عنوان معاونت فرهنگيو آموزش گفت: معتقديم كار فرهنگي روي هنرجويان بر آموزش مقدم است. و بايد در جريانآموزش نسل جديدي كه وارد سينما مي شوند جهان بيني درستي بر مبناي فرهنگ ايرانياسلامي ايجاد كنيم.

در ادامه ربيعي به دعوت ايل بيگي سخنانيدرباره فعاليتش در انجمن اظهار كرد. او گفت: براي ايجاد تغييراتي در آموزش كارپژوهشي صورت گرفت تا روندي كه فرسوده شده بود، تازه شود
پوراسماعيلي نيز درباره پذيرش مسوليت در انجمن سينماي جوان گفت: شوق من از بازگشت به‌انجمن پيداست.

جزو اولين هنرجويان انجمن بودم و در تمام اين سال ها علاقه ام به اينانجمن حفظ شده است. اميدوارم مسوليتي كه پذيرفتم فرصت اداي دين به انجمن را برايمفراهم كند. او در مورد تغييراتي كه در بخش آموزش ايجاد خواهد شد گفت: سيستم آموزش‌تئوري محور بايد به شكل ايجاد فضاي سينما در كلاس هاي آموزشي و برگزاري ورك شاپ وايجاد فضاي گفت و گو تغيير كند.

جلسه‌با اعطاي لوح تقدير به ربيعي و حكم معاونت فرهنگي و آموزش به پوراسماعيلي از سويايل بيگي پايان يافت.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن