تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819250230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت آبداران روستایی استان اردبیل ساماندهی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وضعیت آبداران روستایی استان اردبیل ساماندهی می شود نمین ، اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل از ساماندهی وضعیت آبداران روستایی این استان خبر داد.


فتح الله نوخواه روز یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت آب شرب اهالی روستاهای شهرستان نمین تعیین تکلیف و ساماندهی وضعیت آشفته آبداران روستایی استان را از اولویت دار ترین برنامه های این سازمان ذکر کرد.
وی گفت: وضعیت فعلی عملکرد آبداران روستایی مطلوب و قابل قبول نیست.
وی وجود مشکلات عمده آب آشامیدنی به عنوان ضروری ترین نیاز مردم در روستاهای استان پس از
گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی را قابل قبول ندانست و افزود: آب و فاضلاب روستایی استان تمام سعی خود را برای رفع این مشکلات از اول سال 93 به کار می گیرد.
وی با بیان این که حل مشکلات کلان بخش آب روستایی استان مستلزم توجه ویژه به تامین اعتبار برای آن است از کمبود اعتبارات این بخش اظهار گله مندی کرد و خواستار کمک نمایندگان مجلس برای اختصاص اعتبار بیشتر به این سازمان شد.
وی از نیاز روستای کنازق شهرستان نمین به 350 میلیون ریال اعتبار برای احداث مخزن و تامین برق برای آبرسانی خبر و برای تامین آن و رفع مشکل آب آشامیدنی اهالی این روستا تا اول اردیبهشت ماه قول داد.
نوخواه نسبت به بهسازی چشمه روستای گلشن ، لایروبی چاه تامین آب اهالی روستای پلازیر ، احداث مخزن آب مورد نیاز تامین آب روستای میرزانق و رفع مشکلات بهداشتی روستای میناباد از توابع بخش عنبران برای تامین آب شرب و رفع مشکلات مربوط به آن و همچنین تعیین فشار سنجی و حل مشکل آب آشامیدنی روستای قره تپه از توابع بخش ویلکیج و روستاهای یزن آباد و کلاندرق علیا از توابع بخش مرکزی نمین تا پایان خردادماه هم به فرماندار نمین و اهالی این روستاها قول مساعد داد.
وی اظهار کرد: احداث زیرساخت های آبرسانی به دو روستای خانقاه سفلی و دودران و واحدهای تولیدی مسیر این روستاها نیز از اول فرودین ماه آغاز می شود.
به گزارش ایرنا ، فرماندار نمین هم در این جلسه کمبود اعتبارات آب و فاضلاب روستایی را موجب روبرو شدن اهالی بسیاری از روستاهای تابعه شهرستان بویژه در بخش عنبران ذکر کرد و گفت: اختصاص اعتبارات شهرستانی جوابگوی رفع مشکلات آب شرب تمام این روستاها نخواهد بود.
سیدتقی دریتیم از نمایندگان مجلس خواست به تامین اعتبار برای رفع مشکل آب روستاها و تکمیل مجتمع های آبرسانی وحدت و امام حسن (ع) که از هشت سال گذشته آغاز شده و نیمه تمام مانده کمک کنند.
7120/594/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن