تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802787443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه و تجهیز فرودگاه ها در جهت شکوفایی اقتصاد مقاومتی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در مازندران : توسعه و تجهیز فرودگاه ها در جهت شکوفایی اقتصاد مقاومتی ضروری است ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران از فرودگاه ها به عنوان هویت و شناسنامه هر استان نام برد و گفت: برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی باید فرودگاه های مجهز و مناسب با استاندارهای بین المللی داشته باشیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله ˈ نورالله طبرسی ˈ روز یکشنبه در دیدار مدیرکل و معاونین فرودگاه های مازندران در ساری با وی افزود : در بحث اقتصاد مقاومتی باید روابط تجاری با کشورهای همسایه و حمل و نقل باری خوب داشته باشیم و برای تحقق این مهم به ناوگان های هوایی و زمینی و هواپیمای باری نیاز است.
وی بر لزوم توسعه و تجهیز فرودگاه ها ، وجود هواپیماهای باری و برقراری روابط تجاری تاکید کرد و ادامه داد : رسیدن به پیشرفت و توسعه منوط به داشتن راه های مناسب و مطلوب است.
امام جمعه ساری بیان داشت: در رژیم طاغوت فرودگاهی در شان و منزلت مازندران نداشتیم بلکه هواپیمایی اختصاصی برای سران حکومت فاسد رژیم ستمشاهی بود و رفاه مردم به هیچ وجه مد نظر نبود.
وی افزود : سردمداران رژیم پهلوی برای خوشگذرانی از طریق فرودگاه رامسر به غرب استان با هواپیمای اختصاصی سفر می کردند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فرودگاه های مازندران توسعه و پیشرفت خوبی داشته و مردم براحتی از طریق هوایی سفر می کنند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یکی از علل عقب ماندگی استان را کمبود زمین و فقدان اعتبار مناسب برای اجرای پروزه های ملی و استانی دانست و گفت: امیدوارم با یاری خداوند منان و همت والای مسوولان نظام، در بحث امور عمرانی پیشرفت خوبی برای مازندران حاصل شود.
مدیر کل فرودگاه های مازندران هم در این دیدار گفت : سه فرودگاه در شهرهای ساری، نوشهر و رامسر فعال است که در بحث عملیات پروازی و ساخت و سازها اقدامات خوبی صورت گرفته است.
ˈ موسی مشاء زمینیˈ افزود : به عنوان در رامسر که به عنوان شهر گردشگری معروف است توسعه باند فرودگاه از سال 88 آغاز شد و تا کنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پنج درصد باقی مانده ظرف دو الی سه ماه آینده به اتمام می رسد.
وی طول باند فرودگاه رامسر را دو هزار و 700 متر اعلام کرد و افزود : برای توسعه و تجهیز این فرودگاه تا کنون 700 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
مشاء زمینی نوشهر بیان داشت: در فرودگاه نوشهر هم در طول سه سال گذشته در بحث عملیات پروازی ، نصب دستگاه های برج مراقبت، سیستم های صوتی و تصویری و توسعه باند کارهای مثبتی انجام گرفت و تنها برای نصب دستگاه ها 40 میلیارد ریال بودجه صرف شده است.
مدیر کل فرودگاه های مازندران همچنین از فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری به عنوان فرودگاه مادر یاد کرد و گفت : برای خرید و نصب تجهیزات برج مراقبت این فرودگاه 90 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و ظرف یک هفته آینده به بهره برداری می رسد.
وی از ساخت و تجهیز سالن انتظار فرودگاه دشت ناز با هفت هزار متر مربع وسعت خبر داد و افزود : برای تکمیل این پروژه 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و در صورت تامین مالی ظرف یک سال و نیم افتتاح می شود.
مشاء زمینی گفت : سالانه 60 هزار زائر مازندرانی از فرودگاه های استان راهی خانه خانه می شوند.ک/2
609/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن