تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819523878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امور 9 شهرک و ناحیه صنعتی فارس به صنعتگران واگذار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امور 9 شهرک و ناحیه صنعتی فارس به صنعتگران واگذار شد شیراز - ایرنا - رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس گفت: امور9 شهرک و ناحیه صنعتی دراستان درقالب شرکت های خدماتی به صنعتگران و صاحبان صنایع واگذار شد.


به گزارش ایرنا علی صداقت پور، یکشنبه درجلسه مدیران شهرک ها ونواحی صنعتی فارس افزود: با هدف اجرای قانون واگذاری اداره مالکیت شهرک ها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی تاکنون شهرک ها و نواحی صنعتی آباده، خرم بید، سپیدان، ملوسجان، داراب، آب باریک، سروستان، شهید مصلحیان کازرون و لار به شرکت های خدماتی که متشکل از صنعتگران مستقر در آن شهرک صنعتی هستند واگذار شده است.
وی ادامه داد:براساس قانون واگذاری اداره و مالکیت شهرک های صنعتی به صنعتگران، با برگزاری انتخابات با حضور صنعتگران مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی، شرکت های خدماتی تشکیل و واگذاری به آنها به عنوان نمایندگان بخش خصوصی انجام شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، شهرک ها و نواحی صنعتی که بیش از 50 درصد از ظرفیت آنها واگذارشده باشد را مشمول واگذاری اعلام کرد.
صداقت پورگفت: براساس قانون، اداره امور شهرک ها و نواحی صنعتی واگذار شده شامل صدور آب بها، نگهداری فضای سبز، تاسیسات زیربنایی و فاضلاب، نگهبانی و مراکز خدماتی به شرکت های خدماتی منتخب صنعتگران واگذار می شود.
او ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی نیز به عنوان نهاد حاکمیتی، کار نظارت و نیز امور سیاستگذاری و خدمات حمایتی از صنعتگران و واگذاری زمین را همچنان بر عهده خواهد داشت.
وی افزود:با اداره شهرک ها و نواحی صنعتی شرکت های خدماتی، صنعتگران در اداره شهرک های صنعتی سهیم شده و بهتر و مناسب تر می توانند خدمات ارائه دهند.ک/2
678 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن