تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819364851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات گردشگری همدان در شان پایتخت تاریخ و تمدن ایران باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خدمات گردشگری همدان در شان پایتخت تاریخ و تمدن ایران باشد همدان-ایرنا-معاون عمرانی استانداری همدان گفت: کیفیت خدماتی که به گردشگران این استان ارایه می شود باید در شان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین باشد.


به گزارش ایرنا ˈمحمود عراقیˈ روز یکشنبه در کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: همدان باتوجه به نام بلند و ظرفیت هایی که دارد باید با ارایه خدمات بهینه ، مکان مناسبی برای گردشگران باشد.
وی اظهار داشت: توسعه و رونق صنعت گردشگری این استان اولویت است بنابراین برنامه ریزی ها و سازماندهی های دقیقی به منظور تحقق این هدف باید انجام شود.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مولفه های خدمات دهی مناسب به گردشگران و در نتیجه توسعه صنعت توریسم استان نظارت دقیق و کامل بر ارایه خدمات است.
وی تاکید کرد: فرآیند نظارت بر انجام کار باید به طور دقیق مشخص باشد و همچنین وظیفه هر شخص در مسوولیت های مختلفی که ستاد تسهیلات نوروزی دارند نیز باید روشن و شفاف شود.
معاون عمرانی استاندار همدان در ادامه بر اهمیت همکاری و تعامل نزدیک شهرداری با میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان برای تبلیغات مناسب و استقرار بازارچه های صنایع دستی تاکید کرد.
عراقی اضافه کرد: اطلاع رسانی مناسب در همه زمینه ها شامل اسکان، معرفی اماکن گردشگری، نحوه فعالیت اصناف از اهمیت بسیار زیادی در جذب رضایت مسافران دارد.
وی یادآور شد: اهمیت فعالیت داروخانه، درمانگاه ها، نانوایی ها و عابربانک ها در تعطیلات نوروزی دوچندان می شود.
7521/576
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن