تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815509415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کربلا، عاشقان دیار عشق و وفا را در آغوش بگیر که می آیند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کربلا، عاشقان دیار عشق و وفا را در آغوش بگیر که می آیند سنندج - ایرنا- کربلا، عاشقان دیار عشق و وفا و دلدادگانی که غریبانه در آغوشت آرمیده اند، امروز به سویت می آیند تا بیعتی دوباره کنند و پیوند ناگسستنی خود را با خاندان رسول الله (ص) بیشتر نمایند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مردمان سرزمین دف، عرفان، طریقت و منادیان وحدت و اخوت اسلامی امروز پا در راهی گذاشته اند تا پیوند ناگسستنی خود با اهل بیت (ع) را بیش از پیش قویتر کنند و نگذارند راهی را که رسول الله (ص) برایشان ترسیم کرده اند به دست فراموشی سپرده شوند.
ای کربلا! این کاروان منادی وحدت و اخوت اسلامی است، همانی که امروز برخی ها تاب تحمل دیدن وحدت را ندارند و رسیدن به اهداف شومشان را در اختلاف و تفرقه می بینند اینان که به سویت می آیند را بیشتر تحویل بگیر چرا که ندای وحدت خواهی آنان مساوی با نابودی دشمنانت است.
اینانی که امروز قدم در خاکت می نهند سنی و شیعه ای هستند که نه اختلافی دارند و دنبال اختلاف افکنی هستند، از جوار مرقد خواهر امام هشتم(ع) می آیند و می خواهند جهانیان بدانند که عقد اخوت مسلمانان این دیار ناگسستنی است.
عاشقان و دلدادگان اهل بیت (ع) برای کمک به بازسازی حرمین شریفین در کربلا و نجف اشرف، شامگاه شنبه بار همت بستند و سنندج را به مقصد بارگاه امامین معصومین (ع) در عراق ترک کردند.
این نخستین کاروان بازسازی عتبات عالیات از کردستان است که عازم کشور عراق می شود و در آن 50 نفر از خادمان اهل بیت(ع) به قصد خادمی امامان معصومشان (ع) می خواهند یک ماه در جوارشان به بازسازی بارگاهشان کمک کنند.
نماینده ولی فقیه در کردستان قبل از اعزام این کاروان دقایقی در ارتباط با جایگاه اهل بیت (ع) برای این کاروان سخن گفت و اظهار کرد: خادمی اهل بیت(ع) بزرگترین افتخاری است که می تواند نصیب هر فرد مسلمان شود و از اینکه جمعی از مردم کردستان این افتخار را کسب کرده اند باید خوشحال باشند.
حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی، اهل بیت(ع) را الگوی مسلمانان جهان دانست و تاکید کرد زیارت عتبات عالیات و شناخت بیشتر سیره و زندگی امامان معصوم (ع) می تواند موجب سعادت دنیوی و اخروی مسلمانان شود.
وی اظهار کرد: الگوگیری از اهل بیت(ع) تعالی و عزت همیشگی مسلمانان را به دنبال دارد و دشمنان به خوبی به این مهم پی برده اند و با هر ترفندی می خواهند که مسلمانان را از مبانی هویت بخششان دور سازند.
وی به عشق و علاقه وافر مردم کردستان به اهل بیت(ع) اشاره کرد و افزود: استقبال گسترده مردم ولایت مدار کردستان از این کاروان نشان داد که کردستانی ها همواره برای خدمت به دین و آموزه های مکتب اهل بیت(ع) پیشرو هستند و امید است در آینده نزدیک شاهد اعزام کاروان های دیگری از استان کردستان به عتبات عالیات باشیم.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان نیز با اشاره به ثبت نام 500 نفر از مردم اهل سنت و اهل تشیع استان برای انجام خدمات داوطلبانه در بازسازی عتبات عالیات، گفت: از این تعداد 50 نفر شامل معمار، جوشکار، کارگر ساده و سایر تخصص ها انتخاب شده و به نجف و کربلا اعزام می شوند.
حجت الاسلام سید محمد سادات با اشاره به اینکه این اولین کاروان کمک به بازسازی عتبات عالیات است که از استان کردستان عازم کشور عراق می شود، افزود: سهمیه این دوره استان 50 نفر بود و این اقدام خیرخواهانه مستمر خواهد بود و در کاروان بعدی سهمیه استان اضافه می شود.
وی به فعالیت های شش ماهه این ستاد در استان نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون یک میلیارد ریال از سوی مردم کردستان برای بازسازی عتبات عالیات کمک شده است.
وی از علاقمندان به مشارکت در بازسازی عتبات عالیات خواست جهت ثبت نام به دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان مراجعه کنند.ک/4
7346/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن