تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819233416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان: شهرداری را در اجرای وظایف قانونی خود حمایت می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دادستان: شهرداری را در اجرای وظایف قانونی خود حمایت می کنیم کرمان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: دستگاههای قضایی در حوزه وظایف و اختیارات قانونی خود مجموعه های مختلف از جمله شهرداری برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم پشیبانی می کند.


به گزارش ایرنا، یدالله موحد روز شنبه در نشست با مجموعه مدیران شهرداری کرمان افزود: تاکید می شود جلساتی بصورت هفتگی یا هر دو هفته یک بار به منظور بررسی مشکلات شهرداری برگزار شود.
وی در برگزاری جلسه ای با حضور فرمانده انتظامی شهرستان کرمان و کلانتری های مربوطه به منظور همکاری هر چه بهتر این دو مجموعه تاکید کرد و گفت: شهرداری دوران موفقیت آمیزی پشت سر گذاشته و امیدواریم توفیقات آن در حوزه عمران شهری ادامه داشته باشد.
دادستان عمومی و انقلاب کرمان ادامه داد: افق خوبی را برای کرمان پیشرو داریم و ورود استاندار کرمان در حوزه توسعه اقتصادی می تواند تاثیرات بسیار خوبی در این استان بر جای بگذارد.
وی خاطرنشان کرد: انگیزه مضاعفی برای حمایت بیشتر از افرادی که در عرصه خدمت به مردم تلاش دارند، داریم.
موحد در رابطه با برخورد با متکدیان عنوان کرد: تکدی گری جرم است و برخورد لازم با متکدیان باید صورت بگیرد.
وی اضافه کرد: افرادی که کلاشی را در پیش گرفته و تظاهر به فقر، نداری و بیماری می کنند و از مردم کمک می خواهند و چهره شهر را نیز زشت می کنند باید بصورت جداگانه شناسایی و برخورد جدی لازم با آنها صورت بگیرد.
دادستان کرمان اظهار کرد: باید افراد مستحقی که براساس نیاز خود تکدی گری می کنند نیز شناسایی شده و به نهادهای حمایتی معرفی شوند.
وی خاطرنشان کرد: معتادینی که برای هزینه مواد مخدر خود اقدام به تکدی گری می کنند، نیز باید شناسایی و تفکیک شده و برخورد با آنها از طریق مجاری قانونی از جمله پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر دستگاههای انجام شود.
وی به مشکل حاشیه نشینی اشاره و عنوان کرد: حاشیه نشینی یک معضل است و دستگاه قضایی برای برخورد با آن سایر مجموعه دست اندرکاران همکاری لازم را دارد.
دادستان کرمان با تاکید بر اینکه از ظرفیت های قانونی موجود برای برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز حمایت می کنیم و افرادی که قصد ایراد ضربه به نیروهای شهرداری یا سایر نهادها را داشته باشند تا آنها را از انجام وظایف قانونی خود برای برخورد با حاشیه نشینی و ساخت و سازهای غیر مجاز داشته باشند نیز شناسایی شده و برخورد لازم با آنها صورت می گیرد.
وی افزود: باید قاطعانه و قدرتمندانه با معضل حاشیه برخورد شود.
وی در ادامه بر تعطیل شدن کارگاههای بازیافتی غیرمجاز هم تاکید کرد و گفت: ساختمان های متروکه و در شرف تخریب که برای جان شهروندان خطرساز هستند نیز باید براساس نظر کارشناس شهرداری و دستگاه قضایی دستور مقتضی صادر شود.ک/2
7440/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن