تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818865372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

3700 عضو نظام مهندسی کشاورزی خراسان رضوی رتبه بندی و تایید صلاحیت شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

3700 عضو نظام مهندسی کشاورزی خراسان رضوی رتبه بندی و تایید صلاحیت شدند مشهد - ایرنا - رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی گفت: تاکنون 3700 عضو حقیقی و حقوقی این سازمان رتبه بندی و از نظر فنی تایید صلاحیت شده اند.


علی اصغر علیزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 700 شرکت و عضو حقوقی و سه هزار عضو حقیقی می باشند.
وی گفت: تاکنون 13 هزار و 891 فرد حقیقی و یک هزار و 140 شرکت بعنوان عضو حقوقی به عضویت این سازمان درآمده اند که 900 عضو از این تعداد از ابتدای امسال به این جمع پیوسته اند.
وی اظهار داشت: به منظور سنجش توان تخصصی، فنی و حرفه ای و نیز تعیین ظرفیت های کاری و صلاحیت متقاضیان، اعضای سازمان در سه بخش مختلف تعیین صلاحیت می شوند.
او افزود: این بخش ها شامل خدمات مشاوره، خدمات اجرایی و فنی و مهندسی (پیمانکاری) و مهندسی فنی مزرعه می باشد که رتبه بندی و تعیین صلاحیت می شوند.
وی با بیان اینکه طی سال جاری 765 نفر در این ارتباط تعیین صلاحیت شده اند، گفت: به منظور افزایش توان تخصصی، فنی و مهارتی اعضا از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و 550 نفر روز در 16 عنوان دوره آموزش های مختلف را فراگرفته اند.
وی اظهار داشت: علاوه بر آن آزمون علمی بکارگیری ناظرین گلخانه و مسوولین فنی با 640 متقاضی و مسوولان فنی دام و طیور با حدود 400 متقاضی برگزار شده است.
وی برگزاری هشتمین آزمون طراحی سیستم های آبیاری تحت فشار و ثبت نام هفتمین آزمون متقاضیان دریافت پروانه کارشناس رسمی را از دیگر اقدامات این مجموعه عنوان کرد.
او گفت: همچنین از ابتدای امسال در راستای وظایف تصدیگری واگذار شده به این سازمان، مجوز 86 کلینیک گیاه پزشکی و فروشندگی سموم، 521 گلخانه و قارچ و یک هزار و 782 واحد دام و طیور در این استان صادر شده است./3
2713 /664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن