تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819166251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک شکارچی غیرمجاز در دماوند دستگیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک شکارچی غیرمجاز در دماوند دستگیر شد تهران بزرگ- ایرنا- روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران از دستگیری متخلف با سابقه با شکار غیر مجاز یک رأس کل و یک قبضه سلاح غیرمجاز توسط یگان حفاظت محیط زیست دماوند و پلیس امنیت خبر داد.


به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دماوند گفت: ماموران یگان حفاظت دماوند در هفته گذشته سه روز یک شکارچی غیرقانونی را در منطقه شکار ممنوع کوه سفید دماوند تعقیب کردند.
عباس میرزا کریمی با اشاره به سابقه متخلف که پیش از این با لاشه دو راس قوچ وحشی، یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف و دو قبضه شکاری دستگیر شده بود، افزود: به علت تاریکی شب و صعب العبور بودن مسیرها این شکارچی حرفه ای توانست متواری شود.
میرزا کریمی افزود:موضوع در دستور کار یگان حفاظت محیط زیست قرار گرفت و مراتب به مرجع قضایی و پلیس امنیت دماوند ارجاع شد.
وی بیان کرد: با هماهنگی لازم، عوامل یگان حفاظت عکس متخلف همراه با شکار غیر مجاز یک رأس کل را به دست آوردند.
میرزا کریمی گفت: پس از صدور دستور بازرسی منزل از سوی دادسرای دماوند، ماموران شکارچی متخلف را در منزلش دستگیر کردند.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت و یگان حفاظت شد با هماهنگی قضایی پس از ورود به منزل و بازرسی های لازم بخش هایی از لاشه یک رأس کل هفت ساله را به همراه یک قبضه سلاح کشف کردند.
بر اساس این گزارش، نامبرده نخستین بار در سال 1383 در منطقه شکار ممنوع کوه سفید با مقاومت مسلحانه مقابل محیط بانان یگان حفاظت دماوند با یک قبضه کلاشینکف جنگی و یک قبضه شکاری دستگیر و به دو سال زندان محکوم شد در سال 1389 نیز با سه قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف و یک قبضه اسلحه پنج تیر شکاری دستگیر و یک سال و نیم در زندان بوده است.
تهرام564/1699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن