تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818879696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج شکارچی متخلف در استان قزوين دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین جهان تیغ خبرداد:
پنج شکارچی متخلف در استان قزوين دستگیر شدند
قزوین- خبرگزاری مهر: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین از دستگیری پنج شکارچی متخلف در استان خبرداد.



غلامرضا فریفته جهان‌تیغ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: ماموران يگان حفاظت محيط زيست استان قزوين موفق شدند تعداد پنج شكارچي غيرمجاز را دستگير كنند.

فرمانده يگان حفاظت محيط زيست استان قزوين افزود: ماموران يگان حفاظت اداره كل و منطقه الموت شرقي در مدت دور روز گذشته در حين عمليات گشت و كنترل در مناطق شكار ممنوع و آزاد استان موفق به دستگيري اين شكارچيان غيرمجاز شدند.

جهان تيغ تصریح کرد: در اين عمليات از متخلفان تعداد سه قبضه سلاح ساچمه زني، يك قبضه سلاح گلوله زني برنو، به همراه لاشه دو سر تشي و مقاديري فشنگ و ادوات شكار كشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: همچنين در عملياتي ديگر ماموران سرمحيط باني طارم سفلي موفق به دستگيري يك نفر شكارچي متخلف و كشف و ضبط يك قبضه اسلحه قاچاق ساچمه زني از وي شدند.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر پرونده متهمين جهت بررسي و صدور حكم تحويل مراجع قضايي شده است. جهان‌تیغ از شهروندان بویژه ساکنان مناطق مختلف و شکار ممنوع خواست در صورت مشاهده شکارهای غیرمجاز و افراد متخلف مراتب را به اداره محیط زیست اطلاع دهند.


۱۳۹۲/۱۲/۱ - ۰۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن