تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819218120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری نوروز 93 سه میلیون ˈتهران کارتˈ بین گردشگران توزیع می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهرداری نوروز 93 سه میلیون ˈتهران کارتˈ بین گردشگران توزیع می کند تهران بزرگ- ایرنا- قایم مقام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در نوروز سال 93 حداقل سه میلیون تهران کارت توزیع می شود که دارندگان آن می توانند از تخفیف های 50 تا 70 درصدی برای بازدید از اماکن گردشگری تهران استفاده کنند.


به گزارش ایرنا، حمیدرضا بتو در حاشیه همایش افتتاحیه اولین سریال گردشگری ایران اعلام کرد: با توجه به اینکه قیمت مسافرت افزایش پیدا کرده است، مدیریت شهری به دنبال بهره مند کردن مسافران نوروزی و شهروندان تهرانی از امکانات و برنامه های گردشگری است.
وی تجربه سال گذشته انتشار تهران کارت را موفقیت آمیز ارزیابی و بیان کرد: برای نوروز 93 با همکاری بخش خصوصی در تهران رینگ های گردشگری تعریف شده است .
بتو با اشاره به همکاری سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی، ابرازا میدواری کرد: خدمات مناسب تر و دقیق تری به گردشگران شهر تهران ارایه شود.
وی گفت: این کارت ها توسط شهرداری در ایستگاه های اطلاع رسانی، پایانه ها توزیع می شود.
بتو افزود: دارندگان این کارت ها می توانند از مترو و اتوبوس رایگان استفاده کنند و باتخفیف بسیار زیادی از اماکن گردشگری ، موزه های داراآباد، هفت چنار و باغ موزه های تهران دیدن کنند .
بتو همچنین از اقدامات سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی برای اسکان موقت مسافران شهر تهران در فضای امن و مناسب خبرداد و اظهارداشت: از آنجا که پیش بینی ها حاکی از برودت هوا و احتمال بارش در تعطیلات نوروز 93 است، مدیریت شهری تصمیم گرفته مسافران را برای اسکان موقت به سوله های بحران هدایت کند تا این گردشگران هم از امکانات بهداشتی مناسب برخوردار باشند و هم امکان ارایه خدمات ویژه و اجرای برنامه های فرهنگی در استقبال از این میهمانان باشد .
وی اعلام کرد: اداره توسعه گردشگری شهرداری تهران در مبادی ورودی و خروجی شهر تهران نیز برای مسافران نوروزی برنامه های ویژه فرهنگی اختصاص داده است .
مجتبی احمدلو، مدیر توسعه گردشگری شهرداری تهران هم افزود: امسال 66 مقصد گردشگری در شهر تهران برای گردشگران شهری در نظر گرفته شده که بیشترین سهم گردشگری با 33 درصد به اماکن مذهبی اختصاص دارد .
وی افزود: سهم مراکز تاریخی در گردشگری تهران 22درصد ، برج ها 12 درصد، بازدید از خانه های تاریخی و کاخ ها 9 درصد، بازدید از میادین زیبای تهران و خیابان ها 11 درصد و سهم بازدید از پارکها و مراکز فرهنگی 9 درصد پیش بینی شده است.
مدیر توسعه گردشگری شهرداری تهران با اعلام اینکه 27 آژانس توریستی و گردشگری برای همکاری با شهرداری تهران اعلام امادگی کرده اند، افزود: مدیریت شهری به هیچ وجه قصد تصدیگری در امور گردشگری را ندارد و تنها در راستای تسهیل بازدید از مراکز گردشگری تهران فعالیت های مختلف صورت گرفته که از ان جمله می توان به تماس افراد با 137برای کسب اطلاع از برنامه های گردشگری و ثبت نام درسامانه های گردشگری اشاره کرد.
وی گفت: افراد می توانند با مراجعه حضوری به ایستگاه های اطلاع رسانی و آژانس ها در این تورهای گردشگری ثبت نام کنند.
احمدلو با بیان اینکه ظرفیت روزانه تورهای گردشگری تهران 4 هزار نفر است، افزود: براساس دستورالعمل مدیریتی برای هماهنگی و بازدید از بقاع متبرکه و اماکن مذهبی مدیریت جداگانه ای تعریف شده است. این در حالی است که امکان ظرفیت گردشگری نیز وجود دارد.
تهرام/9136
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن