تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802445334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت موظف شد معادل یک دوازدهم اعتبارات هزینه ای خود را بین استان های کشور توزیع کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دولت موظف شد معادل یک دوازدهم اعتبارات هزینه ای خود را بین استان های کشور توزیع کند تهران- ایرنا- نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند که ماهانه معادل دو درصد از یک دوازدهم اعتبارات هزینه ای، تملک دارایی های سرمایه ای، تملک دارایی های مالی و درآمدهای اختصاصی خود را تا سقف 37 هزار میلیارد ریال بین استان های کشور توزیع کند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر روز دوشنبه که به بررسی ایرادات شورای نگهبان و رفع آن اختصاص داشت در تبصره 5 الحاقی به لایحه بودجه سال 93کل کشور، دولت را مکلف کردند ماهانه معادل دو درصد از یک دوازهم اعتبارات هزینه ای، تملک دارایی های سرمایه ای، تملک دارایی های مالی و درآمدهای اختصاصی به استثنای اعتبارات مندرج در جدول شماره 10 این قانون را کسر و در ردیف 65-550000 جدول شماره 9 این قانون منظور کنند.
معادل مبلغ منظور شده در ردیف مذکور تا سقف 37 هزار و 760 میلیارد ریال مطابق جدول مربوط بین استان های کشور توزیع می شود.
همچنین معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری موظف است نسبت به توزیع شهرستانی آن اقدام و اعتبار این جدول در مقاطع ابلاغ تخصیص را حداقل برابر میانگین تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای کشور تخصیص دهد.
اعتبارات این جدول تا پایان اردیبهشت ماه سال 93 توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری و با رعایت ماده 180 قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل طرح ها و پرو‍ژه های ملی مندرج در این قانون و استانی مصوب یا احداث پرو‍ژه های کوچک تا سقف اعتبار 10 میلیارد ریال که حداکثر طی دو سال به بهره برداری می رسد، توزیع می شود.
همچنین در تبصره 6 الحاقی به لایحه بودجه سال 93 نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که مبلغ سه هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات بند 44 ردیف 530000 برای نشانک (سیگنال) رسانی زمینی به ایستگاه ها و مراکز رادیویی و تلویزیونی، ارتقای پوشش نشانک (سیگنال) رسانی در سطح کشور با کمک فیبرنوری و پیوند (لینک) فرستنده های سیگنال (نشانک) رسان به سازمان صداوسیما اختصاص می یابد تا از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام شود.
نمایندگان همچنین به پیشنهاد کمیسیون تلفیق برای حذف تبصره های الحاقی 4، 8 و 9 رای دادند.
در تبصره 4 الحاقی لایحه بودجه سال 93 کل کشور آمده بود: به دولت اجازه داده می شود از طریق سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) سازوکارهای لازم را جهت راه اندازی طرح های تولیدی و صنعتی که به هر دلیل دچار مشکل شده اند یا در آستانه تعطیلی قرار گرفته اند، فراهم کند.
دستورالعمل اجرایی این بند، شامل نحوه مدیریت دارایی و سازوکارهای تامین مالی حداکثر ظرف سه ماه پس از تصویب این قانون توسط هیات وزیران تصویب و ابلاغ می شود.
همچنین نمایندگان مجلس در تبصره 8 الحاقی به لایحه بودجه سال 93 کل کشور وزارت نفت را موظف کرده بودندکه به منظور تسریع در گازرسانی و اتصال به واحدهای تولیدی اعم از کشاورزی، صنعتی، معدنی و تجاری به شبکه سراسری گازطبیعی، سوخت مایع مورد نیاز این واحدها را در قبال اخذ وجه به قیمت مصوب مربوط به بخش کشاورزی، صنعتی، معدنی و تجاری تامین و تحویل دهد.
نمایندگان مجلس در تبصره 9 الحاقی به لایحه بودجه سال 93 کل کشور بانک ها و موسسات مالی و اعتباری دولتی و خصوصی را مجاز به دریافت نرخ سود و کارمزد بیش از نرخ مصوب شورای پول و اعتبار نکرده بودند که این تبصره نیز با رای نمایندگان از لایحه بودجه حذف شد.
ایراد شورای نگهبان به تبصره 9 الحاقی این بود که نمی توان در لایحه بودجه قوانین حاکمیتی تصویب کرد.
سیام**9103**1449
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن