تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819019230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طاهری: نماینده دولت در مخالفت با یک ماده بین نمایندگان برگه توزیع می‌کند/باهنر:هیئت رئیسه اجازه ندهد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
طاهری: نماینده دولت در مخالفت با یک ماده بین نمایندگان برگه توزیع می‌کند/باهنر:هیئت رئیسه اجازه ندهد

طاهری: نماینده دولت در مخالفت با یک ماده بین نمایندگان برگه توزیع می‌کند/باهنر:هیئت رئیسه اجازه ندهد
نماینده گرگان در مجلس گفت: یکی از دوستان پارلمانی دولت برگه‌ای را از لایحه بودجه تکثیر کرده و چون مایل نیستند که این پیشنهاد کمیسیون تلفیق رای بیاورد، آن را بین نمایندگان توزیع می‌کند.
به گزارش نامه نیوز، سید علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در نوبت دوم جلسه علنی امروز پارلمان در تذکر آیین نامه‌ای با استناد به ماده 24 آیین نامه داخلی مجلس گفت: یکی از دوستان پارلمانی دولت که ما نیز برای وی احترام قائل هستیم، برگه‌ای را از لایحه بودجه تکثیر کرده و چون مایل نیستند که این پیشنهاد کمیسیون تلفیق رای بیاورد، آن را بین نمایندگان توزیع می کنند. وی ادامه داد: به نظر بنده این کار مناسبی نیست و گمان می‌کنم در زمانی که موقع آن برسد، موافق و مخالف صحبت می کنند و در آن مورد رای گیری می شود. دوستان عنایت کنند که این قبیل کارها انجام نشود. به گزارش تسنیم، محمدرضا باهنر خطاب به این تذکر طاهری گفت: از همکاران دولت خواهش می کنم اگر توضیحاتی در مورد مصوبات دارند، آنها را به دبیرخانه بدهند تا تکثیر شود و در جانامه نمایندگان بگذاریم اما در جلسه علنی توزیع مطالب از سوی دستگاه‌های دولتی باید با اجازه هیئت‌رئیسه مجلس باشد و ثانیا از هیئت‌رئیسه خواهش می کنم که چنین اجازه‌ای ندهند.



1392/11/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن