تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818860699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشريح مهمترين اولويت هاي وزارت صنعت در سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۳۸ب.ظ)
وزير صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد: تشريح مهمترين اولويت هاي وزارت صنعت در سال 93 وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: از مهمترين برنامه‌هاي اين وزارتخانه در سال آينده، تغيير رويكرد به سمت توليد، تلاش براي كاهش ركود و ايجاد اشتغال،توسعه صادرات کالاهاي صنعتي و معدني و خدمات فني ، مهندسي و جذب سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا نعمت‌زاده، در گردهمايي سراسري روساي سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها با بيان اين مطلب، گفت: در بحث صادرات مي‌بايست نسبت به گذشته «جهشي» عمل کنيم و در اين راستا لغو تعهدات ارزي صادرات صورت گرفته است.
وي تصريح کرد: ثابت کردن ميزان تعرفه براي سه سال و تلاش مضاعف سازمان توسعه تجارت براي افزايش صادرات کالاهاي غيرنفتي و خدمات فني و مهندسي از مهمترين سياست‌هاي اين وزارتخانه است.
وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: دستيابي به رقم 40 ميليارد دلار صادرات کالا و خدمات فني و مهندسي نياز به عزم جدي توليدکنندگان در ارتقاي کيفيت محصولات توليدي و صادرکنندگان در افزايش ارتباطات تجاري دارد.
وي با بيان اينکه در گذشته ارتباطات تجاري و بازرگاني با برخي از كشورها در سطح پاييني بود افزود: در اين راستا اعزام رايزنهاي بازرگاني به کشورهاي مختلف بويژه کشورهاي آفريقايي از مواردي است كه بايد به آن توجه شود.
وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: تكميل طرح هاي نيمه تمام به ايجاد اشتغال پايدار در كشور منجر مي شود.
نعمت زاده تصريح كرد: براي كاهش ركود در اقتصاد كشور بايد به سمت افزايش توليد وصادرات برويم
وي اضافه کرد: براي رفع موانع توليد اگر نياز به بازنگري واصلاح هر مصوبه اي باشد اقدام خواهيم كرد كما اينكه تاكنون هم تعدادي از آيين نامه ها ومصوبات را اصلاح کرده ايم.
وزير صنعت، معدن و تجارت در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها دغدغه اين وزارتخانه ضمن حمايت از توليدکنندگان کاهش فشار بر قشر آسيب‌پذير جامعه است.
نعمت زاده با تأکيد بر انسجام فکري و اتخاذ وحدت رويه ميان تمام مديران سازمان هاي صنعت، معدن و تجارت استان ها همچنين معاونين ستادي و صفي وزير، افزود: با تشکيل جلسات مختلف در سطح سازمانها و تشکل‌هاي صنعتي و معدني مي‌توان به يکسان‌سازي ايده‌هاي موجود در موضوعاتي نظير افزايش صادرات‌، سرمايه‌گذاري خارجي، ارتقاي بهره‌وري و ساير موضوعات مربوط به توسعه صنعتي، معدني و تجاري اقدام کرد.
وي با تأکيد بر اينکه مجموعه وزارتخانه بايد با هم کار کنند و به يکديگر کمک کنند تا خدمات‌رساني بهتر و بيشتر به مردم صورت گيرد، افزود: پرهيز از دوباره‌کاري، برگزاري نشست‌هاي تخصصي درون‌سازماني و برون‌سازماني، طبق برنامه‌ عمل نمودن و استفاده از خرد جمعي از نکاتي است که نبايد از نظر مديران حوزه صنعت، معدن و تجارت دور بماند.
وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اينکه تلاش شبانه‌روزي مديران صنعت، معدن و تجارت براي ايجاد اميدواري در مردم مي‌باشد، يادآور شد: در «دولت تدبير و اميد»، مأيوس نشدن، استفاده از خرد جمعي، بهره‌گيري از مفاد قانوني، حذف بروکراسي‌هاي اداري، بي‌برنامه عمل نکردن و ايجاد اميد به توسعه و پيشرفت کشور در ارکان‌ مختلف از نکاتي است که مي‌بايست در خدمت‌گذاري به مردم مدنظر قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن