تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820743846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین رخدادهای سال 2014


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
مهمترین رخدادهای سال 2014

مهمترین رخدادهای سال 2014
نشریه ویک نوشت: سال 2013 رو به پایان است و سال 2014 از راه می رسد، چه اتفاقات سیاسی مهمی در سال 2014 رخ خواهد داد؟
به گزارش نامه نیوز،‌ در این مقاله که سایت تیک آن را منتشر کرده است چهار اتفاق مهمی که امکان وقوع آنها در سال 2014 در آمریکا وجود دارد، بررسی می شود.


1- آیا جمهوری خواهان می توانند کنترل سنا را به دست بیاورند؟


اکثر پیش بینی ها بر این اساس است که دموکرات ها شانس کمی برای کسب اکثریت مجلس نمایندگان دارند و تمام توجه ها به شش کرسی ای می باشد که جمهوری خواهان برای کسب اکثریت سنا به آن ها نیاز دارند. درحال حاضر هفت کرسی متزلزل وجود دارد که متعلق به دموکرات ها می باشد یعنی: آلاسکا، آرکانزاس، لوئیزیانا، مونتانا، کارولاینای شمالی، داکوتای جنوبی و ویرجینیای غربی.


2- آیا کنگره لایحه اصلاح قانون مهاجرت را تصویب می کند؟


این لایحه در سنا تصویب شده است ولی رهبران مجلس نمایندگان از آوردن آن به صحن مجلس نمایندگان خودداری کرده اند. با این فرض که کنگره کنونی هیچ چیزی را تصویب نمی کند و امسال هم سال انتخابات می باشد، بعید است که لایحه اصلاح قانون مهاجرت تصویب شود. با این حال، دو مسئله می تواند وضعیت این قانون را تغییر دهد. اول، آگاهی جمهوری خواهان کشور به نیاز داشتن به رای هیسپنیک ها است، چون این لایحه برای هیسپنیک ها بسیار مهم است. دوم، نشانه هایی دیده شده است که جان بینر، رئیس مجلس نمایندگان به طور مستقل دنبال بحث و گفتگو با سنا درباره این لایحه می باشد.


3- آیا مجدداً شاهد مشکلات مالی خواهیم بود؟


با وجود این که اوایل این ماه، دو حزب بر سر بودجه به توافق رسیدند، ولی این امکان وجود دارد که در اوایل سال آینده شاهد درگیری بر سر سقف بدهی باشیم. سقف استقراض دولت در اواخر ماه فوریه به پایان می رسد. اگرچه بسیاری از جمهوری خواهان، مایل به استفاده از این مسئله به عنوان یک اهرم فشار بر سر دولت اوباما برای کاهش هزینه ها هستند، اما این اقدام برای جمهوری خواهان خطرناک خواهد بود.


4- آیا بیمه درمانی اوباما مسئله ی مهمی در انتخابات میان دوره ای کنگره خواهد بود؟


جمهوری خواهان هرکاری انجام خواهند داد تا عدم محبوبیت قانون بیمه درمانی را به دموکرات ها ربط دهند، همان طور که در سال 2010 این کار را انجام دادند و توانستند اکثریت مجلس نمایندگان را به دست بیاورند. اما کاخ سفید تمام تلاش خود را انجام داده تا بتواند مشکلات فنی سایت بیمه درمانی را حل کند. اگر میلیون ها نفری که هم اکنون بیمه درمانی دارند، تابستان بیمه ی خود را از دست بدهند، در آن صورت مسئله ی بیمه درمانی مسئله ی مهمی در انتخابات نخواهد بود، یا حتی به نفع دموکرات ها خواهد بود.




1392/10/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن