تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821218896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور رؤساي مجالس کشورهاي آفريقايي در سايپا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۴ب.ظ)
حضور رؤساي مجالس کشورهاي آفريقايي در سايپا هيأت هايي از نمايندگان مجالس کشورهاي آفريقايي مراکش، چاد، کومور و جيبوتي از خطوط توليد شرکت سايپا بازديد کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، همزمان با برگزاري نهمين کنفرانس اتحاديه ي بين المجالس سازمان همکاري هاي اسلامي، چهار هيأت از نمايندگان کشورهاي مراکش، چاد، کومور و جيبوتي در شرکت سايپا حاضر و از تکنولوژي و دستاوردهاي اين شرکت بازديد کردند.
در اين مراسم عبداللطيف وهبي، رئيس هيأت پارلماني کشور مراکش، با ابراز خرسندي از توليد خودرو در ايران گفت: ايران در زمينه ي توليد خودرو به توانمندي هاي زيادي دست يافته و اميدوارم بتوانيم خودرو تيبا را که به طور کامل در ايران توليد شده به زودي در خيابان هاي کشور مراکش هم ببينيم.
وي افزود: قطعا با ايجاد تعامل بيشتر بين دو کشور در آينده اي نزديک اين امر محقق خواهد شد و محصولات سايپا در کشور مراکش حضور پيدا خواهد کرد و از اين تعامل دو کشور بهره مند خواهند شد.
همچنين برهان حميد، رئيس مجلس کشور کومور، نيز سايپا را شرکتي با قابليت بالا در توليد خودرو دانست و گفت: در بازديدي که از خطوط توليد شرکت سايپا داشتم از توانمندي هاي اين شرکت اطلاع يافتم و اميدوارم در توليد و ارائه ي محصولات همچنان موفق باشند.
وي افزود: حضور هيأت کشور کومور در سايپا نشان دهنده ي ارتباط خوب دو کشور است و اميدوارم اين تعامل در حوزه هاي مختلف، از جمله اقتصادي گسترش يابد.
برهان حميد پيشنهاد کرد: در صورت تمايل شرکت سايپا، جمعي از کارشناسان اين کشور مي توانند در شرکت سايپا حاضر و با دستاوردها و تکنولوژي هاي اين شرکت آشنا شوند و اين ارتباط قطعا در مراودات اقتصادي بين دو کشور در آينده اثرات مثبتي خواهد داشت.
عيسي يوسف، نماينده ي مجلس چاد و عضو اتاق بازرگاني اين کشور، نيز ضمن ابراز رضايت از اين بازديد گفت: کشور ايران يک کشور توسعه يافته است و در سال هاي اخير رشد چشمگيري در همه ي زمينه ها داشته است و قطعا آينده ي بسيار خوبي دارد، کشور چاد هم يکي از کشورهاي آفريقايي در حال توسعه است و اميدوارم اين بازديد سر آغاز ايجاد همکاري اقتصادي؛ به ويژه در حوزه ي خودرو بين دو کشور باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن