تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803358532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلبه بابلی جان یک انسان را نجات داد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: طلبه بابلی جان یک انسان را نجات داد


طلبه حوزه خاتم‌الانبیاء بابل با اهدای کلیه خود جان پسربچه هشت ساله دیالیزی را نجات داد.  
اهدای عضو

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت‌الاسلام کمیل نظافتی اظهار داشت: روزی به عیادت بیماران دیالیزی در بیمارستان شهید بهشتی بابل رفته بودم که در آنجا با سجاد آشنا شدم.

وی افزود: سجاد پسری هشت ساله اهل کلاله استان گلستان که از چهار سالگی با مشکل کلیوی مواجه بود و به خاطر بیماری او، خانواده‌اش مجبور شدند به مدت چهار سال در امیرکلا زندگی کنند.

طلبه حوزه خاتم‌الانبیاء بابل با بیان اینکه سجاد از قشر بسیار ضعیف جامعه است عنوان کرد: وقتی متوجه شدم خانواده سجاد نمی‌توانند هزینه درمان وی را تامین کنند تصمیم گرفتم از هیچ کمکی نسبت به آنها دریغ نکنم.

نظافتی تصریح کرد: به این منظور تصمیم گرفتم کلیه‌ام را به سجاد دهم و سرانجام با انجام آزمایشات مختلف در تاریخ 25 بهمن ماه سال‌جاری برای اهدا پیوند کلیه در بیمارستان شهید بهشتی بابل بستری شدیم.

وی با بیان اینکه قبل از این تاریخ نیز برای این امر دو بار در این بیمارستان بستری شده بودم گفت: به دلیل عفونت و ضعف سجاد موفق به این امر نشدیم.

این اهدا کننده عضو بیان داشت: سرانجام برای سومین بار توسط پزشک موفق مازندران اکبرزاده پاشا این پیوند با موفقیت انجام شد.

طلبه حوزه خاتم‌الانبیاء بابل، هدف از این کار را رضایت خداوند و و نجات جان سجاد دانست و گفت: من هرگز در طول این مدت به فکر ثواب و پاداش آن نبودم و به دنبال خودنمایی نیز نبودم فقط می‌خواستم این پیوند با موفقیت انجام شود و سجاد از این بیماری نجات یابد.

نظافتی اذعان داشت: این پیوند یکی از سخت‌ترین پیوندها بود چون سجاد قبل از آن دو بار جراحی شده بود و پزشکان نیز امیدوار به عمل پیوند نبودند و می‌گفتند این کار غیر ممکن است اما من با توکل به خداوند اصرار داشتم این کار انجام شود که با موفقیت انجام شد.

وی درباره هزینه بستری شدن سجاد با توجه به وضعیت بد خانوادگی اظهار داشت: می‌دانستم آنها نمی‌توانند هزینه بستری‌ شدن سجاد را پرداخت کنند برای همین ماشینم را فروختم تا بتوانم هزینه بستری شدن را تامین کنم.

طلبه حوزه خاتم‌الانبیاء بابل ادامه داد: سه روز است که از بیمارستان مرخص شدم و سجاد نیز با گفته پزشکان از وضعیت جسمی خوبی بهره‌مند است و در حال حاضر برای درمان کاملش در بیمارستان شهید بهشتی بابل بستری است.

نظافتی با بیان اینکه خوشحالم از این که توانستم لبخند را به خانواده‌ای برگردانم،خاطرنشان کرد: هر چند در این مدت شایعات زیادی گفته شد اما آنچه مهم بود سلامتی سجاد بود.

وی در پایان یادآور شد: پیام من از طرف جامعه روحانیت و اقشار مختلف جامعه به آمریکا که مساله تحریم و تهدید را بیان می‌کند این است همان‌طور که امروز وقتی دیدیم بچه‌ای نیاز به کلیه دارد کلیه‌ای به وی تقدیم می‌شود اگر فردا کشورمان هم جان ما را بخواهد از جان خود می‌گذریم و از مذهب، مکتب رهبر و انقلاب خود دفاع می‌کنیم.


 


شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن