تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803169868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین آب با آب شیرین کن در شهرهای حاشیه خلیج فارس از راهبردهای وزارت نیرو است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور: تامین آب با آب شیرین کن در شهرهای حاشیه خلیج فارس از راهبردهای وزارت نیرو است شیراز - ایرنا ، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور گفت : تامین آب شرب پایدار به منظور استفاده استان های حاشیه خلیج فارس با بهره گیری از ظرفیت ساخت آب شیرین کن ها به عنوان یک راهبرد مهم در دستور کار وزارت نیرو است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حمید رضا جانباز امروز در بازدید از خطوط انتقال آب به شهرهای جنوبی استان فارس در جمع مردم اشکنان افزود: بازنگری فوری در استفاده بهینه و فرایند بهره برداری از آب شیرین کن ها لازم و ضروری است .
وی در راس هیاتی متشکل از مشاور مدیر عامل آبفا کشور در امور مجلس ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ،مدیران عامل صنعت آب و آبفای استان فارس ، نماینده مردم شهر ستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی ،مدیر عامل خط آبرسانی خلیج فارس و مسئولین محلی ، از تاسیسات آبرسانی به شهر ستان های لامرد و مهر منشعب از خط آبرسانی خلیج فارس بازدید نمود.
جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور طی بازدید از تاسیسات آبرسانی به شهر ستان های لامرد و مـُهر از خط آبرسانی خلیج فارس و بخشی از تاسیسات آبرسانی ، ایستگاه پمپاژو مخزن ذخیره 20 هزار مکعبی بازدید نمود
مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور در این سفر طی دیداری با مردم اشکنان از توابع شهرستان لامرد ، در جمع مردم طی سخنانی اظهار داشت : راهبرد و سیاست شرکت مهندسی آبفا کشور، برداشت کلیه مشترکین در استان های بهر ه مند از این خط آبرسانی می باشد که این بهره مندی بر اساس تخصیص های مصوب وزارت نیرو بوده و این موضوع با جدیت در دستور کار قرار دارد.
جانباز در بخش دیگری از این سفر یک روزه به اتفاق هیئت همراه با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان لامرد به بررسی وضعیت آبرسانی به این شهرستان پرداخت .
وی در این جلسه با توجه به وضعیت منابع آبرسانی در کشور به ویژه در استان های جنوبی ، صرفه جویی و صیانت از منابع آب را امری اجتناب ناپذیر عنوان و بیان داشت : با توجه به بالا بودن متوسط مصرف سرانه آب کشور ،صرفه جویی و فرهنگ سازی در این خصوص همتی همگانی را می طلبد و باید با عزمی ملی در حفظ و صیانت و استفاده مطلوب از منابع آب شرب موجود قدم برداریم.
محمد علی قلندری رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس ، در این جلسه ضمن ایراد سخنانی در خصوص وضعیت آبرسانی به شهر های استان ، به بیان گزارشی از منابع آب و روند آبرسانی به شهرهای جنوبی استان فارس ، به ویژه شهرستانهای لامرد و مهر و مشکلات موجود در این مناطق پرداخت .
نماینده ی مردم شهرستانهای مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران این شهرستانها نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از اقدامات شرکت آبفا استان فارس و مدیر عامل این شرکت در این شهرستانها به تشریح مسائل اولویت دار در زمینه ی منابع آب و آبرسانی به مردم شهرستانها ی مذکور پرداختند.
مدیر عامل شرکت آبفا کشور به اتفاق مسئولین همراه در ادامه این سفر کاری پس از بازدید از وضعیت آبرسانی و منابع آب شهر وراوی و همچنین بررسی خط آبرسانی به این شهر منشعب از خط آبرسانی خلیج فارس ، دستور تامین منابع مالی تکمیل خط آبرسانی به شهر وراوی را صادر نمود .
وی در ادامه با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان مهر ضمن بیان رویکرد راهبردی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به طرح موضوع وضعیت آبرسانی و منابع آب این شهرستان پرداخت و بر تلاش و تسریع در تکمیل مجتمع آبرسانی اولویت دار اردوان و فال با لحاظ تامین منابع مالی با کمک استانداری فارس و ردیف های متمرکز طرح های آب روستایی تا پایان سال 1393 تاکید نمود .
مهندس جانباز در حاشیه این این سفر با حضور در شهر اسیر ضمن زیارت قبور متبرک شهدای گمنام این شهر ، در جمع مسئولین شهرستان و استان ،به بررسی آبرسانی کوتاه مدت و مناسب ،لحاظ طرحهای آبرسانی پایدار بلند مدت ،تعیین تکلیف و بررسی امکان انتقال مدیریت آب شهر اسیر از شرکت آبفا روستایی به شرکت آبفا شهری از طریق روش های قانونی و هماهنگی با استانداری فارس پرداخت .
شهرستان های لامرد و مـُـهر در فاصله 460 کیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارند. ک/2
677
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن