تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819751889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنجان رتبه دوم صنايع نساجي کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۲ب.ظ)
زنجان رتبه دوم صنايع نساجي کشور استاندار زنجان گفت: استان به لحاظ حجم صنايع نساجي رتبه دوم کشور را دارا است.
به گزارش خبرگزاري موج، انصاري، استاندار زنجان، در بازديد از شرکت نيک ريس اظهار داشت: استان زنجان دومين استان به لحاظ حجم صنايع نساجي در کشور مي باشد و صنعت نساجي بخش عمده اي از صنايع استان زنجان را شامل مي شود.
وي به مشکلات فراوان صنايع نساجي در کشور اشاره نمود و اظهار داشت: مشکلات نساجي در کشور به قدري است که تکاليفي در قانون بودجه براي حمايت و حل مشکلات آن پيش بيني شده است.
استاندار زنجان در اين جلسه بر لزوم تشکيل کارگروه ويژه اي جهت شناسايي و دسته بندي مشکلات صنايع نساجي تأکيد نمود و افزود: اين کارگروه پس از بررسي مشکلات نساجي استان، نحوه برخورد با اين صنعت در بخش هاي مختلف مالياتي و بانکي را در قالب يک بسته ي حمايتي ويژه اي تدوين و جهت دريافت حمايتهاي لازم به دولت ارائه خواهد نمود.
گفتني است ميانگين توليدات شرکت گسترش صنايع و خدمات کشاورزي در کشور 36 درصد و داراي 35 نفر پرسنل مي باشد اين شرکت همچنين به توليد شير دوش هاي خرچنگي کلاسيک 300سي سي، متاترون p21، دماترون، سيستم دانخوري زنجيري، هواکش 48اينچ، فعاليت دارد. مشکلات شرکت در زمينه ي امور مالياتي و شبکه ي بهداشت مورد بررسي قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن