تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802421497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش قيمت قطعات خودرو در 93/ كمبود گاز كارخانه‌هاي فولادي/ پيش‌فروش دو محصول جديدي سايپا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: صنعت در هفته‌اي كه گذشت:
افزايش قيمت قطعات خودرو در 93/ كمبود گاز كارخانه‌هاي فولادي/ پيش‌فروش دو محصول جديدي سايپا
افزايش قيمت قطعات خودرو در 93، كمبود گاز كارخانه‌هاي فولادي و پيش‌فروش دو محصول جديدي سايپا از جمله مهم‌ترين رويدادهاي اين هفته صنعت بود.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترين رويدادهاي حوزه صنعت از 26 بهمن تا يك اسفند ماه به شرح زير است:
 
كمبود گاز كارخانه‌هاي فولادي

محمدرضا نعمت‌زاده وزير صنعت،‌معدن و تجارت، گفت: در برنامه چشم انداز باید ظرفیت تولید فولاد خام در ایران به 55 میلیون تن برسد.
 
وي ادامه داد: امروز ظرفیت تولید 24 میلیون تن اما تولید حدود 15 میلیون است که نشان دهنده فاصله 8 تا 9 میلیون تنی است. این فاصله به دلیل نابه سامانی ها رخ داده است.  
 
وی افزود: باید توازن در زنجیره تولید فولاد کشور ایجاد شود که در دو سه فاز این کار انجام خواهد شد. از سوی دیگر متاسفانه در دولت قبل کارخانه های فولاد را در مناطقی احداث کرده اند که نه آب دارد و نه گاز و برق و این اشتباه بوده است.  
 
نعمت‌زاده تصريح كرد: در دو سه ماه اخیر اغلب واحدهای فولادی با مشکل کمبود گاز مواجه بودند. به همین دلیل به سمت مصرف سوختهایی رفته اند که مشکلات زیست محیطی ایجاد شده است. قرار بود پروژه های گاز کشور به موقع اجرا شود که این اتفاق رخ نداد و مشکل ساز شد.

تنها بخشي از مطالبات80 هزار ميلياردي مربوط به صنعت است

وی با اشاره به اينکه تنها بخشی از مطالبات 80 هزار میلیاردی به بخش صنعت اختصاص دارد، افزود: بانک‌ها سرمایه کافی برای پشتیبانی در بخش صنعت را ندارند، خودمان باید خلق پول کنیم و امکانات مالی را برای صنایع ایجاد کنیم، از اين رو از بانک‌ها می‌خواهیم برای وصول این مطالبات برنامه‌ریزی کنند و ما نیز به آنها کمک خواهیم کرد.

طرح بازديد قبل از سفر ايساكو از 3 اسفند

علي نمكين در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: طرح «بازدید قبل از سفر» است که به تمام مشتریان توصیه می‌کنیم به نمایندگی‌ها مراجعه کنند و از سرویس‌های بازدید رایگان قبل از تعطیلات و نوروز بهره‌مند شوند.
 
نمکین ادامه داد: همچنین طرح امداد نوروزی است که در طول ایام نوروز و تا دو روز بعد از تعطیلات این طرح ادامه دارد.
 
مدیرعامل ایساکو با بیان اینکه تمام مشتریان ایران خودرو در سراسر کشور می‌توانند از این دو طرح بهره‌مند شوند، گفت: طرح بازدید قبل از سفر از تاریخ 3  تا 15 اسفند ماه اجرا می‌شود.

مجوز مجلس به ايميدرو براي استفاده از وام ارزي صندوق توسعه ملي

مهدي كرباسيان با اشاره به اینکه رقابت پذیری و بحران‌های اقتصادی مهم‌ترین چالش‌های این حوزه به شمار می‌آید افزود: ایمیدرو با حمایت مجلس شورای اسلامی می‌تواند در قالب بودجه سال 93 از صندوق توسعه ملی وام ارزی دریافت کند که این تصمیم را باید اقدام مناسبی برای کمک به صنعت فولاد به شمار آورد.  
 
وی با بيان اينكه تلاش داریم از ذخایر صندوق توسعه برای معادن متوسط و کوچک استفاده کنیم، اظهار داشت: حمایت ویژه‌ای از تکنولوژی‌های جدید در دستور کار داریم و بعنوان سازمان توسعه‌ای در خصوص رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها برنامه‌های متعددی در دست اقدام است. 

قيمت قطعات خودرو سال آينده افزايش مي‌يابد

محمدرضا نجفي‌منش عضو هيئت مديره انجمن قطعه‌سازان ايران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بر اساس آنچه پيش ‌بيني مي‌شود سال آينده باز هم شاهد افزايش قيمت قطعات خودرو خواهيم بود.
 
وي افزود: از اين‌رو قيمت خودرو نيز به تبعيت از قيمت نهايي قطعات خودرو با افزايش مواجه خواهد شد.

لزوم آزادسازي قيمت‌ها در بخش معدن

محمدرضا بهرامن نائب‌رييس خانه معدن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص آمادگی معدن و صنایع معدنی کشور در فاز دوم هدفمندی، اظهار داشت: متاسفانه مبانی فاز اول به مرحله اجرا نرسید از این رو بخش ها با مشکلاتی مواجه شدند.
 
وی با تاکید بر شفاف سازی فاز دوم برای بخش های مختلف اقتصادی، گفت: اگر گام به گام برنامه هایی که پیش بینی شده است  را اجرا کنیم و همزمان به به بازارهای جهانی متصل شده، قیمت ها را آزاد و شرایط عرضه را مساعد کنیم قطعا بخش معدن میتواند طبق مبانی و اصول خود حرکت کنند.

افزايش كيفيت خودرو وخدمات پس از فروش در دستور كار است

هاشم يكه‌زارع در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص جلب رضایت مشتریان این شرکت، اظهار داشت: متاسفانه آنچه که در چند سال اخیر رخ داده موجب عدم رضایتمندی مصرف کنندگان از صنعت خودرو شده است.
 
وی افزود: ما برنامه هایی را جهت افزایش کیفیت خودرو و خدمات پس از فروش در دستور کار داریم و هم به مشتریان سابق و هم آینده خود قول کسب رضایتشان را میدهیم.

مدیرعامل ایران خودرو خاطرنشان کرد: در مسئله "کم کاری" در جلب رضایت مشتری طی سالیان اخیر تنها صنعت خودرو مقصر نبوده بلکه مجموع عواملی موجب این امر شد که البته بابت این مسائل از مردم "عذرخواهی میکنیم".

پيش‌فروش دو محصول جديد سايپا

حسن عموزاده قائم مقام فروش و خدمات پس از فروش مدیرعامل گروه سایپا گفت: خودروهای تیبا 2 یا تیبای هاچ بک جدیدترین محصول سایپا است که بزودی مرحله دوم پیش فروش آن آغاز خواهد شد.
 
وي همچنین با اشاره به پیش فروش خودرو V5 شاسي بلند سایپا در آینده نزدیک، افزود: این خودرو نیز با امکانات به روز و ظاهر زیبای خود می تواند با استقبال خوبی در بین مصرف کنندگان داخلی مواجه شود.

عموزاده ادامه داد: خودرو V5  دارای گیربکس تیپ ترونیک و دستی 5 سرعته و 5 دنده است و در تجهیزات الکتریکی آن آپشن هایی نظیر ایربگ راننده و سرنشین و سیستم کامپیوتری اطلاعات سفر و سیستم ترمز ABS با EBD در اختیار راننده قرار می گیرد.








تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن