تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارقم: نیروی انتظامی از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندارقم: نیروی انتظامی از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است قم- ایرنا- استاندار قم، نیروی انتظامی را برخوردار از پشتوانه عظیم مردمی دانست.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمینˈ محمد صادق صالحی منش ˈ در همایش روسا و فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به روایتی از امام معصوم (ع) افزود: یک شب برای خدا پاسداری دادن بهتر از هزار شب نماز شب خواندن و روز را روزه گرفتن است.
استاندار قم با اشاره به سخنان امیرمومنان حضرت علی (ع) که نیروهای مسلح را حصارها و باورهای اطمینان بخش برای مردم ذکر کردند، ادامه داد: کسانی که مسوول ایجاد امنیت هستند باید سینه ای گشاده و از شجاعت و اقتدار لازم برخوردار باشند.
وی در ادامه، انسان را دارای سه بعد جسم، نفس و روح برشمرد و افزود: جسم انسان نیاز به آسایش داشته، نفس نیاز به آرامش و روح انسان به معنویت نیاز دارد.
صالحی منش با بیان اینکه اولویت کاری استانداری قم ناظر بر این سه بعد است، گفت: بالا بردن کیفیت امنیت، توجه به مسائل معیشتی به ویژه قشر کم درآمد و اشتغال زایی مدنظر استانداری است.
در پایان این همایش از هشت نفر از فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.ک/1
/8138/ 553
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن