تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802993556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن تلاش دارد پشتوانه مردمی فناوری هسته ای را تضعیف کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دشمن تلاش دارد پشتوانه مردمی فناوری هسته ای را تضعیف کند بوشهر- ایرنا - معاون نیروگاهی سازمان انرژی اتمی گفت: فناوری هسته ای امروز شرایط حساسی را پست سر می گذارد و دشمن تلاش دارد پشتوانه مردمی این فناوری را بتدریج تضعیف کند.


به گزارش ایرنا محمد احمدیان ، روز چهارشنبه در نخستین یادواره شهدای نیروگاه اتمی بوشهر و شهدای هسته ای افزود:آنان در یک لایحه اعلام می کنند که ایران نیاز به سایت و تاسیسات آب سنگین ندارد و درلایحه ای دیگری تبلیغ می کنند کشوری که منابع سرشار گاز، نفت و شرایط جغرافیایی تولید انرژی دارد به برق هسته ای نیاز ندارد.
معاون نیروگاهی سازمان انرژی اتمی اضافه کرد:دشمنان در لایحه ای دیگر برای فریب افکار عمومی می گویند در مقابل منافع انرژی هسته ای آیا بهتر نیست که دست از این صنعت برداشته شود تا ملت ایران از گرفتاری ها خلاصی پیدا کند.
وی افزود:دشمنان با بیان این که اگر بتوانیم همه پیچ و مهره های صنعت هسته ای ایران را باز می کنیم، نیت کینه توزانه خود را نسبت به پیشرفت های علمی و هسته ای جوانان کشور بیان کردند.
احمدیان گفت: برای حفظ دستاوردهایی که نتیجه تلاش های شهداست باید پاسخ عالمانه برای همه اقشار داده شود تا اذهان عمومی از ماهیت ترفندهای دشمن آگاه شود.
معاون نیروگاهی سازمان انرژی اتمی افزود: پاسخ اجمالی به این شبهات دشمن داده شده است و بار اصلی آن بر دوش رهبر معظم انقلاب بوده است اما همه دلسوزان باید برای عینیت بخشی به آن مشارکت کنند تا به شکل کامل تحلیل شود.
وی بیان داشت: برق هسته ای برای تامین بار پایه شبکه برق کشور با در نظر گرفتن سود واقعی ناشی از تولید انرژی از منابع فسیلی توجیه اقتصادی این صنعت را مبرهن کرده است.
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: در روزهای سرد پاییز و زمستان وقتی قرار شد که نیروگاه اتمی بوشهر برای سوخت گذاری مجدد از مدار خارج شود، وزارتخانه های نفت و نیرو به دلیل نقش این نیروگاه در تامین برق خواستار تاخیر در انجام این مهم بودند.
وی افزود: با اتصال برق تولیدی نیروگاه اتمی بوشهر به شبکه سراسری روزانه پنج میلیون لیتر سوخت مایع برای کشور صرفه جویی شده است.
احمدیان اضافه کرد:فواید حفظ محیط زیست و کاهش گازهای گلخانه ای نیز موضوع تولید برق هسته ای را قابل دفاع کرده است.
وی در بخش دیگری از مطالب خود با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای نیروگاه اتمی و شهدای هسته ای اضافه کرد: امروز نیز فرزندان این ملت در نیروگاه اتمی بوشهر در ادامه راه شهدا ،جبهه علم و فناوری را برای مقابله با نظام سلطه پیشه کرده اند.
معاون نیروگاهی سازمان انرژی اتمی گفت: بزرگداشت شهدا گرامیداشت شعائر الهی است و باید بیش از گذشته در معرفی و حفظ نام و یاد آنان تلاش کنیم.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر هم دراین آیین گفت:شهدا ستارگان بخت ملت ایران هستند که دشمنان تلاش برای زمینی کردن آنها دارند غافل از این که ملت ایران آسمان مهین را پر از ستاره ها خواهند کرد.
فتح الله جمیری افزود: حضور میلیونی مسلمانان در اربعین حسینی در کشور عراق و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ، اثر خون شهداست.
وی اضافه کرد:با گذشت زمان اثرگذاری شهدا در هدایت و سعادت جامعه برای ما روشن تر خواهد شد.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد:اگر دشمن شهدای هسته ای را از ملت ایران گرفت امروز به برکت خون شهدا دانش آموزان و دانشجویان رشته های تخصصی هسته ای را دنبال می کنند تا ادامه دهنده راه آنان باشند.
وی افزود: برخی از دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را داشتند پس از شهادت شهدای هسته ای ، نگاهشان تغییر کرده است.
جمیری ادامه داد:شهدای هسته ای و نیروگاه اتمی باعث شده اند تا موضوع انرژی هسته ای در کشور نهادینه شود.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: شهدا و ملت ایران خط انحصار غرب و آمریکا در موضوع انرژی هسته ای را با موفقیت های خود شکسته اند به همین سبب دشمن دست به ترور فرزندان این ملت می زند.
همچنین در این آیین همسر شهید مسعود علی محمدی یکی از شهدای هسته ای کشورمان به نمایندگی از خانواده های شهدا گفت: عزت، امنیت و افتخار ایران اسلامی مرهون جانفشانی های شهداست.
وی بیان داشت: باید با اتحاد، همبستگی و همراهی با ولایت و دولت راه شهدا را ادامه دهیم./2
628/539 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن