تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802518270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون عمرانی استاندار خوزستان:مصلحت مردم استان را فدای لابی های سیاسی نمی کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون عمرانی استاندار خوزستان:مصلحت مردم استان را فدای لابی های سیاسی نمی کنیم اهواز-ایرنا- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: مصلحت مردم استان را فدای لابی های سیاسی نمی کنیم و اگر فرد و یا افرادی بخواهند در امور شهرها و شهرداری ها دخالت کنند در هر جایگاهی،برخورد قانونی می شود.


ˈاحمد سیاحی ˈ روزپنجشنبه در همایش شهرداران در محل استانداری خوزستان افزود: در چند وقت گذشته شاهدیم برخی افراد در کار و امور شهرداران دخالت می کنند و اگر متوجه شویم که این فشارها خللی در امور شهرداران دارد با افراد و یا نهادهای دخالت کننده برخورد قانونی خواهیم کرد.
وی گفت: هیچ کدام از شهرداران نباید بر اثر فشار برخی از افراد سیاسی کاری بر خلاف قوانین انجام دهند.
سیاحی بیان کرد: هم اکنون شاهد درخواست جذب نیرو در برخی از شهرداری ها هستم در حالی که می دانیم بسیاری از نیروهایی که هم اکنون در شهرداری ها در حال فعالیت هستند نیروهای غیرکاردانی هستند که تاکنون به شهرداری ها تحمیل شده اند.
وی با اشاره به اینکه درجه تخصص نیروها و کارشناسان شهرداری ها باید بیشتر شود گفت: شهرداران باید به مسئله آموزش نیز همانند مسایل عمرانی اهمیت دهند.
معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان کرد: با اتحاد و همدلی که بین مجموعه استانداری خوزستان با نمایندگان مجلس، نماینده مجلس خبرگان رهبری و به خصوص نماینده ولی فقیه در استان خوزستان وجود دارد بی شک در آینده ای نزدیک شاهد رشد و پیشرفت خوزستان خواهیم بود.
سیاحی با بیان اینکه شهرداری یک دولت کوچک است گفت: اگر دولت می خواهد میزان رضایت مندی مردم را بسنجد باید میزان رضایت مندی مردم از عملکرد شهرداری ها رامورد بررسی قرار دهد.
وی با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی به استان خوزستان از اواسط ماه جاری گفت: مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور در طول اقامت در استان خوزستان شهروندان این استان محسوب می شود و باید بهترین امکانات در اختیار آنان قرار داده شود.
معاون عمرانی استاندار خوزستان با تاکید بر حفظ قانون و مقررات گفت: حفظ قانون و مقررات در تمامی بخش ها از هر مسئله ای مهم تر است و مدیران باید توجه داشته باشند که حتی برای مردم نیز نباید کاری خلاف قانون انجام دهند.
سیاحی با اشاره به کمبود اعتبارات عمرانی در استان خوزستان گفت: باید از امکانات و اعتبارات موجود در استان برای خدمات رسانی به مردم به بهترین شکل استفاده کنیم.
وی افزود: با توجه به اینکه از مجموع اعتبارات ملی استانی شده امسال استان تنها 29 درصد تخصیص داده شده،مشکلاتی در این زمینه وجود دارد اما می توان با برنامه ریزی صحیح کارهایی را انجام داد که موجب رضایت مردم شود.
معاون عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در بسیاری از شاخص ها استان خوزستان از شاخص های کشوری پایین تر است گفت: کسانی که در گذشته مسوول اداره استان بودند تمام تلاش خود را برای رفاه حال مردم استان انجام داده اند اما با این وجود وضعیت فعلی استان در خور و شایسته خوزستانی ها نیست.
سیاحی بیان کرد: با توجه به شرایط در آمدی استان خوزستان در بخش های نفت و گاز و صنایع کلان هنوز در این استان بیمارستانی وجود دارد که 22 سال است در دست اجرا است.
وی گفت: در بخش عمران شهری نیز پروژه هایی تعریف شده است که قابلیت اجرایی شدن ندارد و این شایسته استان خوزستان نیست که حتی یک کشتارگاه صنعتی دراین استان وجود نداشته باشد.
معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به پروژه های فضای سبز در مناطق شهری گفت: این پروژه ها باید در اولویت کاری شهرداری ها قرار گیرد زیرا در برخی از حاشیه های شهرها می توان این گونه پروژه ها را به خوبی اجرا کرد.
سیاحی با بیان اینکه بسیاری از پروژه هایی که در شهرداری ها اجرا می شود برآورد ریالی ندارد گفت: برخی از شهرداری ها بدون اینکه از پروژه برآورد ریال داشته باشند کار را آغاز می کنند و یا بر آورد های به دست آمده توسط شهرداری ها برآوردی غیر واقعی است.
وی افزود: در برخی از موارد نیز شاهد هستیم که بسیاری از پروژه ها سلیقه ای تعریف شده اند و نه تنها تاثیری در کاهش مشکلات شهروندان ندارند بلکه فشارهای مالی بسیاری را به شهرداری ها تحمیل می کند.
معاون عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اجرای برخی از پروژه های امانی در شهرداری ها گفت: پروژه امانی پروژه ای است که شهرداری ها امکاناتی را دارند که با استفاده از آن امکانات هزینه های طرح کمتر از واگذاری به پیمانکار است اما در برخی موارد پول پروژه های امانی به شهرداری ها داده شده اما عملاً شهرداری ها پروژه ای را اجرایی نمی کنند و اعتبارات در جایی دیگر هزینه می شود.
سیاحی افزود: در بحث مطالبات برخی شهرداری ها به جای طلب پیمانکار ها بدون برگزاری مزایده و یا صدور مجوز از سوی راه و شهرسازی املاکی به پیمانکار ها واگذار می کنند که این کار خلاف قانون است.
وی بر ضرورت پرداخت حقوق پرسنل شهرداری ها تاکید کرد و گفت: این مسئله قابل قبول نیست که به دلیل مشکلات مالی پرداخت حقوق پرسنل شهرداری چندین ماه به تعویق بیفتد.
در پایان این نشست که با حضور مهندس غراوی معاون فنی مهندسی و عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید در کشور برگزار مهندس غراوی به عنوان مشاور استاندار خوزستان در امور شهری و شهرسازی به سوالات شهرداران در حوزه های شهری و مسایل حقوقی شهرداران پاسخ داده شد.
7161/538
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن