تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802580978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توانمندسازی مددجویان اولویت نخست برنامه های سازمان بهزیستی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توانمندسازی مددجویان اولویت نخست برنامه های سازمان بهزیستی کشور است خمین- ایرنا- معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: توانمندسازی مددجویان در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بصورت مستمر از اولویت های مهم سازمان بهزیستی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈحسین بدخشانˈ پنجشنبه در نخستین همایش خیرین بهزیستی خمین در کانون امام خمینی(ره) این شهرستان افزود: سازمان بهزیستی برای تحقق امر مهم توانمندسازی مددجویان، نیازمند حمایت و مشارکت خیرین است.
وی گفت: خوشبختانه خیرین در سراسر استانهای کشور توانسته اند بعنوان بازوان توانمند بهزیستی، با حمایت های مالی، خدماتی و حرفه ای بهترین یاری گر این سازمان باشند.
وی گفت: با توجه به بالا بودن وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی در سطح کشورایران، و زیر پوشش قرار گرفتن مددجویان جدید به نهادهای حمایتی، اعتبارات دولت به تنهایی جوابگوی نیاز این اقشار نبوده، و حمایت مادی- معنوی نیکوکاران می تواند این سازمان را در دستیابی به اهداف مدنظرش بسیار کمک کند.
وی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح احداث مسکن برای مددجویان، تاکنون40 هزار واحد مسکن با مشارکت خیرین به مددجویان بهزیستی احداث ، تکمیل و واگذار شده است.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در شرایطی که اخیرا مقام معظم رهبری سیاست های اقتصاد مقاومتی کشور را ابلاغ کردند و دولت و مجلس شورای اسلامی با یکدیگر همراه شده اند، در سال آینده شاهد تحولات اساسی در حوزه اقتصادی کشور بوجود خواهد آمد.
ˈمحمد ابراهیم رضاییˈ افزود: کشور ایران با توجه به اعمال تحریم های دشمنان ، در شرایط خاص اقتصادی قرار دارد که با تبعیت از فرامین رهبری، اجرای تدابیر دولت و استفاده درست از پتانسیل های کشورمی توانیم از این مرحله نیز با موفقیت عبور کنیم.
وی گفت: در مسیر تحول اقتصادی کشور، بایستی به بحث خوداتکایی، اشتغال پایدار و مسکن مددجویان مورد حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) بصورت ویژه توجه کرد.
وی بیان کرد: بخشی از مشکلات اقتصاد کشور، ناشی از نابسامانی و نداشتن برنامه دقیق در استفاده از ظرفیت های و پتانسیل های کشور است که با ارائه برنامه مدون، راهبردی و استفاده صحیح از منابع کشور در بخش های، بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی برطرف خواهد شد.
مشاور عالی استاندار مرکزی نیز گفت: با توجه به تحریم های دشمنان علیه نظام، خیرین توانسته اند با پشتیبانی و حضور در حوزه های مختلف، دولت را در دستیابی به اهداف و برنامه های مدنظر، یاری کنند.
ˈمحمد علی ابراهیمیˈ افزود: برگزاری مجمع های خیرین در حوزه های مختلف، می تواند بسیاری از کمبودها و مشکلات کشور را برطرف کند.
وی گفت: استقلال، اقتدار و پیشرفت های امروز کشور، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رهبری امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری، جانفشانی شهدا و حضور مردم در صحنه بوده است.
فرماندار خمین نیز گفت: با حرکت در مسیر محرومیت زدایی، خدمات رسانی و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر می توانیم، گامی در جهت پیشبرد اهداف و آرمانهای نظام برداریم.
ˈعلیرضا کریمیˈ افزود: امروز با گذر از 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، بخوبی شاهد هستیم، که اقشار آسیب پذیر و محروم با اخلاص همواره در عرصه حمایت، حراست و پیشتیبانی از نظام همواره پیشگام بوده است.
وی بیان کرد: با حمایت دولت، سازمان های حمایتی، نهادهای مردمی و خیرین، بسیاری از مددجویان توانمند می توانند خودکفا شوند.
امام جمعه خمین نیز گفت: وظیفه هر مسلمانان دارای تمکن مالی است که از اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه حمایت کند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدˈعلی حسینیˈ افزود: نهادهای حمایتی و خیرین در کمک مالی به مددجویان اگر به حفظ کرامت نفس و عزت اقشار نیازمند و محروم بصورت خاص توجه کنند، آنها در پیشگاه خداوند جایگاه عظیمی دارند.
پایان مراسم از دو تن از خیرین شهرستان خمین تجلیل شد.ک/2
8122/555
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن